قهرمانی کارتینگ کشور دومین دوره مسابقات روتکس مکس برگزار می شود


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856277

دومین دوره مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور روتکس مکس برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دومین مرحله مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور روتکس مکس 2022 روز جمعه 26 خرداد 1401 در پیست بین المللی سوپر کارت واقع در 35 کیلومتری جاده ساوه برگزار می شود.

رئیس کمیته کارتینگ فدراسیون گفت: دومین دوره مسابقات کارتینگ روتکس مکس با حضور تعداد بیشتری از شرکت کنندگان از ساعت 16 روز جمعه 26 خردادماه در پیست بین المللی سوپر کارت در سرزمین ایران (جزیره) برگزار می شود. ).

موسوی گفت: ورزشکاران حاضر در این مسابقات در دو کلاس (DD2چرخ دنده ها) و (Senior و Master) به رقابت می پردازند. پیست سوپر کارت سرزمین ایران است که یکی از بهترین پیست های عرصه بین المللی و مطابق با استانداردهای جهانی است و امیدوارم به زودی شاهد میزبانی مسابقات جهانی باشیم.

رئیس کمیسیون کارتینگ فدراسیون گفت: ورزشکاران ما فعال هستند و با عشق و علاقه در این رشته بازی می کنند. ارتباط صمیمانه ای بین آنها وجود دارد و تنها درخواست من این است که همه از آن حمایت کنند زیرا این رشته و ورزشکاران نیاز به حمایت دارند. ما به نقطه خوبی رسیده ایم و ظرفیت بسیار خوبی داریم، با حمایت فدراسیون و تلاش بیشتر، ورزشکاران ما در سطح جهانی دیده می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید