پانزدهمین دوره مسابقات قوی ترین مردان باشگاه های کشور در صفادشت برگزار می شود / مسابقات در سه وزن 80-، 95- و 105- کیلوگرم

ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780120

رقابت های قوی ترین مردان باشگاه های کشور در سه وزن 80-، 95- و 105- کیلوگرم از 26 تا 28 آبان ماه میزبان صفادشت خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بابک گسبانی سرپرست مسابقات قویترین مردان کشور در خصوص برگزاری مسابقات قویترین مردان در باشگاههای کشور گفت: تهران و در وزن منهای 80 کیلوگرم برگزار می شود. 95 کیلوگرم و -105 کیلوگرم.

رئیس مسابقات قوی ترین مردان با بیان اینکه چه مدارکی برای حضور ورزشکاران در این مسابقات لازم است، بیان کرد: داشتن کارت عضویت در نظام کشوری بدنسازی و پرورش اندام، تست گیری. PCR با گذشت کمتر از 48 ساعت از تاریخ، ارائه نامه به شورای استان، بیمه ورزشی و فیش واریزی مدارکی است که هر ورزشکار برای ثبت نام باید داشته باشد.

وی درباره زمان وزنه برداری و میزان صدقه وزنه های مختلف گفت: مسابقات وزنه برداری جوانان از ساعت 8 صبح تا 10 صبح روز 25 آبان و بزرگسالان نیز 26 آبان برگزار می شود. شناسه داشتن کارت مسابقه الزامی است. ناگفته نماند که دسته بندی جوانان متولد قبل از شهریور 1378. هنگام وزنه زدن، کاهش وزن یک کیلوگرم خواهد بود.

گسبانی با اشاره به ارزیابی تیمی و انفرادی این مسابقات خاطرنشان کرد: پس از مرحله مقدماتی 8 نفر در رده بزرگسالان و 6 نفر در رده جوانان به فینال راه پیدا می کنند. در فینال به بهترین ورزشکاران درجه یک تا سوم حکم قهرمانی و مدال و به تیم های اول تا سوم جوایز تیمی اهدا خواهد شد. برای محاسبه امتیاز تیمی، از هر تیم فقط 5 ورزشکار امتیاز دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید