قهرمان جهان هندبال دختران نوجوان تغییر زمان و مکان مسابقات / میزبان مقدونیه


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833759

زمان و مکان مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان تغییر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نهمین دوره IHF، نهمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان جهان که از 3 تا 14 آگوست در گرجستان برگزار می شود، از 30 جولای تا 10 آگوست 2022 (8 تا 19 مرداد 1401) برگزار می شود. به فدراسیون بین المللی هندبال (IHF) در مقدونیه شمالی برگزار می شود.

فدراسیون هندبال گرجستان می گوید وضعیت ژئوپلیتیک کنونی که در اثر حمله روسیه به اوکراین ایجاد شده است، وضعیتی ناپایدار و خطری بالقوه برای شرکت کنندگان در مسابقات از جمله بازیکنان، مقامات و مسئولان ایجاد کرده است. دنیا تسلیم شده است.

لغو در نهایت با موافقت فدراسیون بین المللی هندبال، و زمان و مکان این رویداد تغییر کرد و مقدونیه شمالی میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان بود.

گرجستان به دلیل میزبانی از سهمیه مسابقات قهرمانی جوانان جهان از این مسابقات کنار گذاشته شد و با توجه به اینکه مقدونیه پیش از این سهمیه مسابقات قهرمانی اروپا را کسب کرده است، اسلوونی اکنون جایگزین گرجستان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان خواهد شد.

این مسابقات در پایتخت مقدونیه شمالی، اسکوپیه برگزار می شود.

این اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان دختران با حضور 32 تیم است و هندبالیست های دختر ایران نیز با کسب سهمیه این دوره به عنوان قهرمانی در آسیا دست یافتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید