قیام انقلابی مردم مازندران در یوم الله 13 آبان / روزی برای سراسر ایران + عکس و فیلم


ساعت: 13:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908319

جلوه ای متفاوت از راهپیمایی استکبار با حضور دهه 80 و 90؛

جلوه ای متفاوت از راهپیمایی علیه استکبار جهانی با حضور مردم، دانش آموزان و دهه 80 و 90 در شهرهای مازندران ایجاد شد تا امنیت و تعادل در دستان این نسل باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، از ساعات اولیه صبح امروز (جمعه 21 آبان) جاده های منتهی به محل راهپیمایی 22 آبان در استان مازندران حال و هوای دیگری داشت و زن و مرد، پیر و جوان در حال آمدن بودند.

مراسم یوم الله 22 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم با حضور گسترده و پرشور مردم، دانش آموزان و دانشجویان در مازندران آغاز شد.

مسیر راهپیمایی 22 آبان در مرکز مازندران از میدان آشوب تا حرم امام خمینی (ره) اعلام شده است و این روزها شاهد حضور جوانانی هستیم که نگاهی به دهه هشتاد و نود دارند. همان هایی که دشمنان با همه ابزارهای رسانه ای و بزرگ نمایی می خواستند نشان دهند که از ارزش های انقلاب فاصله می گیرند، اما نقشه هایشان ناکام ماند.

a6944c09 fccb 452d a4c0 0bf531467f85 خبر خاکستری

در ادامه این مراسم بیانیه تشکل های دانشجویی قرائت شد. دانشجویان در بیانیه خود بر ادامه راه استکبارستیزی تاکید کردند.

مردم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافقین، هیهات من شاله و…

ccee5353 7af6 4680 8f42 6e015a1cd9b1 خبر خاکستری

در این مراسم پوسترهایی در دستان مردم نصب شده است که اقدامات افراد مشهور را محکوم می کند که با دروغ های خود باعث تحریک و فریب جوانان برای شرکت در اغتشاشات می شوند.

مردم همچنین در محکومیت اغتشاشات اخیر دست نوشته هایی در دست دارند و خواستار برخورد قاطع با اغتشاش گران و محاکمه آشوبگران هستند.

5cdedf2e 2eea 44d9 911a 338f796e8df2 خبر خاکستری

در این گردهمایی علاوه بر حضور سنگین دهه هشتاد و نود، ورزشکاران رشته های مختلف نیز حضور پررنگی دارند.
آری همه آمدند تا بار دیگر به دنیا نشان دهند که اگر مشکلات اقتصادی و فشارها و تحریم های ظالمانه در 40 سال گذشته علیه این ملت و نظام تکرار و تکرار می شود اما همچنان بر عهد و پیمان پدران و مادران و خواهران خود هستند. و برادران خونی دینی در کنار بنیانگذار انقلاب اسلامی و جانشین برحق او به عنوان رهبری می ایستد و حتی برخی از آن آرمان ها که ضد استکبار و مبارزه با ظلم بود، مهمترین آن آرمان ها بود و نخواهد بود.

فریادهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر منافق» در گوشه و کنار شهرها و روستاهای استان مازندران طنین انداز شد. و جوانان و نسل چهارم انقلاب با پلاکاردهای “ایستاده ایم”، “جانم فدای رهبر” و در دست داشتن پرچم های سه رنگ ایران نشان داد که بیانات رهبر انقلاب مبنی بر انقلابی تر بودن جوانان نسل چهارم از جوانان دوران دفاع مقدس درست است.

در این راهپیمایی باشکوه مسئولان ارگان ها، نهادها و سازمان های دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون و اصناف مختلف نیز در کنار مردم حضور داشتند و بر لزوم وفاق، همدلی و اتحاد مردم و مسئولان برای مقابله با توطئه های دشمن تاکید کردند. .

5f78f0da bb73 4c38 a367 c6e83bc59ddc خبر خاکستری

تا آخر می مانیم

علی محمدی یکی از دانش آموزانی بود که با در دست داشتن پرچم زیبا و رنگارنگ ایران به همراه پدر و مادرش در این راهپیمایی حضور یافت و در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما نسل چهارم انقلاب هستیم، همان دهه هشتاد و دهه نود که دشمن فکر می کند می تواند با ایجاد شک و تردید ما را از دین، انقلاب و رهبر عزیزمان جدا کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن باید بداند که نسل چهارم انقلاب هرگز از اصول خود عدول نمی کند، گفت: شهدای مدافع حرم، مدافعان امنیت دهه هفتاد، هشتاد و نود در این ایام نیم نگاهی به خود داشتند. این موضوع برای دفاع از بدهی انقلاب است.»

محمدی با بیان اینکه از این به بعد به رهبری، مراد و ملایم می گویم که در حالی که نسل چهارم هستیم نگران چیزی نباشند، افزود: ایشان فقط باید تذکر بدهد تا ما نسل چهارم، می تواند جهان را برای دولت های مزدور، مستکبر و سلطه گر نجات دهد. شلیک کنید و شلیک کنید

508a786d 2430 4dfb 8781 301e391090e1 خبر خاکستری

وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور و هرج و مرج و شهادت تعدادی از هموطنان در شاهچراغ و اتفاقات چند روز اخیر درباره «آرمانعلی واردی» شهید کرمپور و سایر شهدا، گفت: ما از شهدا هستیم. نسل این جوانان و دشمن فکر نمی‌کند با این بیسکویت‌ها می‌تواند ما را بترساند و ما را از انقلاب و رهبرمان جدا کند، ایستاده‌ایم.

دهه 80 و 90 با یک فرمان رهبر دشمن را به زباله دان تاریخ می اندازد

نیره احمدی از دختران دهه 80 شرکت کننده در راهپیمایی 13 آبان نیز با اشاره به اینکه این روزها صحنه هایی را می بینیم که دوستانم را غمگین می کند و دشمنانم را خوشحال می کند، گفت: اما دشمن باید بداند که ما با آن دست به گریبان هستیم. روز به روز قاطعتر در راه انقلاب و شهدا قدم برمی داریم.

وی با بیان اینکه سیاست استکبار ستیزی محور حضور در راهپیمایی 22 آبان است که یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، ادامه داد: امروز دهه هشتاد و نود که دشمن در آن سرمایه گذاری کرد دارای قدرتی قوی است. حضور در دفاع از انقلاب و آرمان ها ی بترسید از روزی که سید علی جانمان فرماندهی کرد، آن روز همه دشمنان این انقلاب و این نظام دهه هشتاد و نود را به زباله دان تاریخ خواهند انداخت.

احمدی با اشاره به روحیه استبداد ستیزی مردم ایران به ویژه مازندران، تاکید کرد: مردم همواره آماده حمایت از اندیشه های استکباری و ضد استکباری امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند و این حمایت را با هم نشان می دهند. حضور پرشور آنها در صحنه های مختلف.

cdaeec45 2f2d 4e73 b376 a09845268d2b خبر خاکستری

وی همچنین به حادثه تروریستی شاهچراغ و حوادث ناگوار روز گذشته کرج اشاره کرد و افزود: در این روزها است که دوست را از دشمن و خودی را از غریبه می شناسیم و این روزها بسیاری از آزمون ماندن مردود شده اند. با مردم و شنیدن صدای مظلومان.

امسال با توجه به اغتشاشات و ناآرامی ها، حضور پرشور مردم از هر قشری و سنی، پیام دیگری هم برای فریب خوردگان داخلی و هم اربابان خارجی آنها دارد که مردم دوراندیش ایران همچنان پشت ارزش ها و اعتقادات ایستاده اند. و اقتدار وکیل و تخیل خام دشمن برای محکم کردن است و فضاسازی جامعه نمی تواند آنها را حتی یک قدم از آرمان های انقلاب و نظام دور کند.

پیام این جمعیت که در یک روز تعطیل از روز تعطیل بودند، کاملاً واضح بود، پایان مماشات با یاغیان و نمایشی برای نشان دادن کلمه درست «مردم».

یکی از شرکت کنندگان گفت: «مردم واقعی کسانی هستند که با سلول، سلول کشورشان همدردی می کنند، حتی با فردی که به دلیل بی احتیاطی به گروه کوچک شورشیان پیوسته، همدردی می کنند و فرصت بازگشت به مردم را می دهند. بغل.» اما آنهایی که در رسانه های خارجی به آنها «مردم» می گویند، ایرانی نیستند، ایرانی ها جنایتکار نیستند که یک نفر را تا سر حد مرگ کتک بزنند، این حرکت نشات گرفته از تفکر داعش و داعش است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید