قیمت بلیت مترو یک روز دیگر افزایش یافت

قیمت بلیت مترو یک روز دیگر افزایش یافت

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و هوم از افزایش ۲۳ درصدی قیمت بلیت مترو از امروز خبر داد.

مسعود درشتی، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: افزایش نرخ همانند سال های گذشته است و قرار بود افزایش نرخ از اول اردیبهشت ماه اجرا شود، اما به دلیل عید سعید فطر آن را به تعویق انداختیم. چند روز است و افزایش از امروز اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان فاوا شهرداری تهران قول داده زیرساخت های این کار را از امروز فراهم کند، گفت: این افزایش نرخ در شورای شهر تهران تصویب شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزایش قیمت را مصوب استانداری تهران عنوان کرد و گفت: این افزایش قیمت را به صورت قانونی اجرا می کنیم.

بر اساس این گزارش، قیمت پایه سفر با مترو برای سفرهای 2 کیلومتری 2850 تومان محاسبه می شود و به ازای هر کیلومتر افزایش طول سفر، مبلغ 147 ریال به مبلغ پایه اضافه می شود.3 هزار و 773 تومان. ، هشتگرد 8 هزار و 200 تومان و فرودگاه امام خمینی (ره) 13 هزار و 650 تومان می شود. قیمت بلیت های تکی 10 درصد بیشتر از قیمت بلیت های اعتباری خواهد بود.

با توجه به مصوبه نرخ بلیت مترو در سال 1402، تخفیف های مختلفی برای شهروندان در نظر گرفته شده است. امسال نیز همانند سال های گذشته برای کلاس های ویژه با تخفیف مصوب کارت بلیت ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید