قیمت ترجمه لاماری ایما; 2.5 برابر هزینه پراید!

قیمت ترجمه لاماری ایما;  2.5 برابر هزینه پراید!

طرح فروش لاماری ایما از شرکت آرین پارس موتور از امروز آغاز شد. اما این خودرو با چه سرعتی در بازار آزاد خرید و فروش می شود؟به گزارش تجارت نیوز، شرکت آرین پارس موتور در مرحله دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه شرکت کرده و لاماری ایما را با قیمت مصوب عرضه می کند. 1 میلیارد و 556 میلیون تومان.

خودروی لاماری به عنوان یکی از محبوب ترین خودروهای بازار آزاد این روزها معرفی شده است. قیمت ایما لمری در بازار آزاد حدود دو میلیارد و 200 میلیون تومان است. یعنی اختلاف قیمت بازار با کارخانه لاماری به 644 میلیون تومان رسیده است.

در این میان لازم به ذکر است که بازار خرید و فروش حواله لاماری نیز داغ است. مبلغ انتقال نقدی لاماری بین 200 تا 250 میلیون تومان است. البته قیمت ها به این محدوده محدود نمی شود و در برخی از تبلیغات نرخ 800 میلیون تومان نیز دیده می شود. قیمت ترانسفر خودرو به عواملی مانند قیمت روز و زمان تحویل خودرو بستگی دارد.

شرایط فروش Ima Lamari

بر اساس آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت، متقاضیان خرید لاماری می توانند از امروز 10 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند. متقاضیان برای ثبت نام لاماری آرین موتور پنج روز فرصت دارند و می توانند تا 13 خردادماه برای ثبت نام اقدام کنند. بنابراین داوطلبان از ساعت 9 صبح امروز 31 می تا 4 ژوئن وقت دارند تا لاماری را ثبت نام کنند. برای ثبت نام لاماری آرین موتور باید به سایت http://sales.lamari.ir مراجعه کنید. موعد تحویل لاماری آرین موتور 90 روز کاری می باشد و متقاضی باید کل مبلغ را نقدا پرداخت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید