لقب جدید ستاره تیم ملی پرسپولیس

لقب جدید ستاره تیم ملی پرسپولیس

تیم ملی در اولین دیدار خود در جام جهانی شکست سنگین 6 بر 2 را متحمل شد و نتیجه را مقابل تیم قدرتمند انگلیس واگذار کرد. اتفاق تلخ این دیدار مصدومیت شدید بیرانوند پس از برخورد با مجید حسینی بود که باعث شکستگی بینی علیرضا شد و او جایگزین حسینی شد.

او برای جام جهانی و بازی مقابل ستارگان انگلیس انرژی و انگیزه زیادی داشت و هرگز فکر جام جهانی و حضور در دومین جام جهانی خود را رها نکرد و حتی علیرضا بعد از دو سال بازی در اروپا قبل از حضور به ایران بازگشت. در جام جهانی جایگاه خود را در تیم ملی تقویت کرد.

به هر حال اتفاق بدی برای بیرانوند افتاد و علیرضا بعد از 17 دقیقه با مصدومیت زمین را ترک کرد و حسینی وارد زمین شد. بیرانوند ابتدا سعی کرد در زمین بماند و به بازی ادامه دهد اما پس از دقایقی متوجه شد که نمی تواند ادامه دهد. شدت ضربه به حدی بود که بیرانوند دچار مشکل تنفسی شد و حتی به دو نفر از هم تیمی هایش همزمان گفت که نمی تواند نفس بکشد. علیرضا هنگام رفتن بسیار ناراحت بود و گریه می کرد اما در ذهنش امیدوار بود که پس از گذر از مصدومیت بتواند به ترکیب اصلی تیم ملی برگردد و برای دیدار مقابل ولز به میدان برود.

مصدومیت بیرانوند به حدی بود که بعد از مصدومیت بیرانوند و خروجش از بازی وقتی دوربین کیروش را نشان داد سرش را بین دستانش گرفته بود و رنجش بسیار محسوس بود. کی روش می دانست که یکی از بهترین بازیکنان تیمش را از دست داده و اگر علیرضا در زمین می ماند، می توانست در ضربات ایستگاهی عملکرد بسیار بهتری داشته باشد. علیرضا بلافاصله به همراه پزشک تیم برای رسیدگی به وضعیت او به بیمارستان رفت.

پس از تصاویر و معاینات دقیق مشخص شد که بینی علیرضا شکسته است و او بازی با ولز را از دست داده اما مقابل آمریکا بازی می کند.

نکته عجیب اینجاست که بیرانوند مقابل آمریکا بدون مدافع بازی کرد اما در دربی مقابل استقلال تهران دوباره نقاب زد به همین دلیل هم تیمی هایش سرشان را برگرداندند و او را «زورو» خطاب کردند!

دیدگاهتان را بنویسید