لقب عجیب دزدان پرسپولیس برای ستاره محبوب یحیی

لقب عجیب دزدان پرسپولیس برای ستاره محبوب یحیی

جورجی گولچیانی در فصلی که اخیراً به پایان رسیده بود به رقم 6 گل رسید که کمتر کسی فکر می کرد با توجه به موقعیت بازی خود فرصتی برای نزدیک شدن به آن داشته باشد. اما درخشش در خط دفاعی، آمار قابل قبول پرسپولیس در فاز دفاعی و مهمتر از آن گل های این بازیکن نشان داد که او ستاره ای پنهان برای این تیم است.

گلچیانی در این فصل از شش گلی که برای پرسپولیس به ثمر رساند، چهار گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا نشان دهد در این زمینه مهارت استثنایی دارد. البته اگر یورگن لوکادیا در پرسپولیس نبود، گلچیانی می توانست اولین پنالتی های فصل پرسپولیس را به ثمر برساند و آمار خود را در آن دپارتمان بهتر کند. دو گل دیگر این مدافع گرجستانی که علاقه وافری به گلزنی دارد، در دیدار سرنوشت ساز دربی مقابل استقلال به ثمر رسید تا در جریان بازی مهارت های گلزنی خود را به نمایش بگذارد. البته این تمام ماجرا نیست. گلسیانی از آنجایی که در جام حذفی نیز سابقه خوبی دارد و موفق شد سه بار برای پرسپولیس گلزنی کند، دو گل او از روی نقطه پنالتی مقابل سپاهان به ثمر رسید. در مجموع گلسیانی در جریان بازی هفت پنالتی و دو گل زد و 9 گل به ثمر رساند.

جنگاوری و جنگاوری گئورگی گلسیانی جدا از نام کوچکش باعث شد مرتضی پورعلیگنجی و بقیه هم تیمی های پرسپولیسی این مدافع گرجستانی را «گرگی» خطاب کنند.

اما شاید جالب باشد بدانید که برای اولین بار مهدی هاشمی نسب در صنعت نساجی مازندران چنین عنوانی را به جورج داد.

جورجی گلسیانی در لیگ هجدهم و پس از صعود نساجی مازندران به لیگ برتر با نظر جواد نکونام سرمربی وقت آن باشگاه به تیم قائم شهری پیوست.

این مدافع گرجستانی برای تیم نساجی مازندران نیز عملکرد خوبی داشت و موفق شد 5 گل مقابل سایپا، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس، پارس جنوبی جم و فوتبال خوزستان (هر سه از روی نقطه پنالتی) به ثمر برساند.

مهدی هاشمی نسب، مربی نساجی مازندران و دستیار وقت جواد نکونام در تمرینات و مسابقات او را «گرگ» خطاب می کرد و آن لقب هنوز با گلسیانی است!

دیدگاهتان را بنویسید