لیگ بدمینتون بزرگسالان هفته سوم لیگ دسته یک مردان و زنان برگزار شد


ساعت: 23:16
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896129

هفته سوم لیگ برتر بدمینتون بانوان و آقایان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، هفته سوم رقابت های لیگ برتر بانوان و آقایان در شهرهای مختلف برگزار شد.

هفته سوم لیگ برتر بدمینتون بانوان امروز پنجشنبه 27 شهریورماه با میزبانی این هفته مشهد مقدس و رشت برگزار شد.

در مشهد شهید فخار مشهد میزبان مس شهربابک بود و در پایان مس شهر با نتیجه 4 بر یک پیروز شد. تیم جوان و متولد شده شهید فخار مشهد که هفته گذشته استراحت کرد دومین باخت خود را در این هفته متحمل شد. شهید فخار در هفته چهارم به مصاف شهرداری شاهرود می رود و مسی در کرمان میزبان میلاد تبریز است تا فینال لیگ 1401 در هفته چهارم برگزار شود.

نماینده گیلان در رشت با شکست مقابل تیم قدرتمند تبریز سومین باخت متوالی را متحمل شد و ملیدی ها سومین برد متوالی خود را جشن گرفتند.

نماینده گیلان در هفته چهارم استراحت خواهد کرد و میلاد تبریز میهمان مس شهربابک است. هفته چهارم پنجشنبه 24 شهریور برگزار می شود.

لیگ بدمینتون بزرگسالان آقایان امروز پنجشنبه 17 شهریور در 3 شهر قم، کرمان و عباس آباد برگزار شد.

در قم دو تیم بدون شکست لیگ انقلاب قم و چادر ملو اردکان به مصاف هم رفتند. اردکان در نهایت با نتیجه 3-2 پیروز این مسابقه شد تا اولین شکست انقلاب را رقم بزند و سومین برد خود را در چادر چادر اردکان در هفته چهارم استراحت کند و انقلاب قم میزبان ورنا بتون عباس آباد باشد.

در عباس آباد ورنا بتون دریافت کننده گل سمنان بود که در نهایت موفق شد با نتیجه 3 بر 2 سمنان را شکست دهد. ورنا بتون اولین برد خود در لیگ را پس از شکست هفته گذشته مقابل ارکان جشن گرفت. سمنان تاکنون هر 3 بازی را 3 بر 2 شکست داده است.

ورنا بتن در هفته چهارم مهمترین دیدار هفته را در قم برگزار می کند و هدف سمنان میهمان آکادمی بدمینتون کرمان است.

در کرمان نیز تیم بومی و جوان آکادمی بدمینتون کرمان نتوانست مقابل تیم قدرتمند تندر پدافند هوایی زاهدان کاری از پیش ببرد و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. زاهدانی ها هفته گذشته استراحت کردند و این دومین برد آنها بود.

در هفته چهارم رعد پدافند هوایی زاهدان در جاده مشهد به توس دور است و کرمانی ها میزبان دروازه سمنان هستند.

هفته چهارم چهارشنبه 2 شهریورماه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید