لیگ برتر بسکتبال تاج قهرمانی بر سر شهرداری گرگان می ماند / جام جم در قلعه عقاب ها


ساعت: 23:03
تاریخ انتشار: 1401/02/11
کد خبر: 1835993

تیم گرگان در چهارمین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال با پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم بسکتبال شهرداری گرگان با برتری ۹۵ بر ۸۸ مقابل ذوب آهن اصفهان در چهارمین دیدار فینال برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شد.

شهرداری با وجود برتری قاطع در دیدار سوم، در کوارتر اول بازی با احتیاط عمل کرد و در این کوارتر با نتیجه 15 بر 15 به ثمر رسید و شاگردان مهران خاتمی کوارتر دوم را با نتیجه 29 بر 18 به سود خود به پایان رساندند تا هر دو تیم به رختکن بروند. به سود گرگان در پایان نیمه اول با نتیجه 43 بر 34.

نیمه دوم با اعتراض تیم ذوب آهن به تعداد تماشاگران گورکانی با تاخیری حدود 20 دقیقه آغاز شد و جالب اینکه در ابتدای نیمه دوم تماشاگران گرگان به شدت تیم حریف را تشویق کردند. تماشاگران زیادی پشت درهای بسته در سالن فدراسیون بسکتبال منتظر ماندند.

در کوارتر سوم ذوب آهن با حملات موثرتری به بازی برگشت در حالی که در تیم شهرداری بار گلزنی بر دوش پری پتی و محمد جمشیدی بود. کوارتر سوم با نتیجه 23 بر 19 به سود اصفهانی ها به پایان رسید.

با نزدیک شدن به نتایج، حساسیت کوارتر چهارم دو برابر شد. حامد حدادی، ستاره ملی پوش بسکتبال ایران نیز در این کوارتر به سالن آمد و گزارشگر بازی از حدادی خواست تا در هنگام مرگ با او عکس بگیرد.

سجاد مشایی و ارسلان کاظمی تمام تلاش خود را کردند تا برای ذوب آهن امتیاز بگیرند اما با همکاری مرگبار جمشیدی و پتیت مخالفت نکردند.

کوارتر چهارم با نتیجه 33 بر 31 و بازی با نتیجه 95 بر 88 به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

آرمان زنگنه ملی پوش ذوب آهن در پایان بازی با حرکتی نه چندان خوب مهران خاتمی سرمربی شهرداری گرگان و مربی تیم ملی را هل داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید