لیگ برتر تکواندو برگزاری مسابقات / تیم های گروه اول و دوم حریفان خود را می شناسند

ساعت: 17:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792175

قرعه کشی لیگ بزرگ تکواندو جام خلیج فارس امشب (سه شنبه 23 آذر) انجام شد و مقرر شد 11 تیم شرکت کننده در این رقابت ها در گروه های اول و دوم رقابت های خود را پیگیری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر بزرگ تکواندو جام خلیج فارس امشب (سه شنبه 23 آذرماه) با حضور عارف سعیدیان معاون فنی باشگاه مس کرمان و سلمان حاجی هاسا انجام شد. سرپرست تیم هاسا به نمایندگی از تیم ها در این رویداد به صورت سیستمی برگزار شد و مقرر شد این مسابقات در دو گروه 6 و 5 تیمی از روز دوشنبه 29 آذرماه آغاز شود.

این دوره از مسابقات با حضور 11 تیم از البرز پارسیان، پاس، جوانه، دانشگاه آزاد، شرکت پالایش نفت آبادان، شهرداری ورامین، مس کرمان، فرمانیه، لوازم خانگی کن، مس سونگون ورزقان و معتمد پیگیری می شود.

اول و دوم تیم های شهرداری ورامین و لوازم خانگی خان قهرمان و نایب قهرمان دوره قبل لیگ برتر بودند و فرمانیه و مس کرمان که عنوان سوم و سوم مشترک را کسب کردند دوم شدند. تیم های این دو گروه

طبق قرعه کشی انجام شده تیم های پالایش نفت آبادان، جوانه و مس سونگون ورزقان در گروه اول قرار دارند. معتمد و پارسیان البرز در 29 آذر (هفته اول تا سوم) و 20 دی (هفته چهارم و پنجم) در گروه دوم به مصاف هم خواهند رفت.

از هر گروه سه تیم به فینال راه پیدا می کنند که متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید