لیگ برتر تکواندو سه تیم صعود کننده بر اساس گروه اول مشخص می شوند

ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798829

دیدارهای هفته سوم تا پنجم (آخر) مرحله اول رقابت های گروه اول لیگ بزرگ تکواندو خلیج فارس روز دوشنبه 20 دی ماه با حضور پنج تیم از این گروه در فدراسیون تکواندو 3- تیم راه یافته به مرحله نهایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته سوم تا پنجم (آخر) مرحله اول رقابت های گروه اول بیستمین دوره لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس یاد و خاطره محسن حججی مدافع حرم این گروه در فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

پنج تیم شهرداری ورامین، فرمانیه، دانشگاه آزاد، جوانه و مس سونگون ورزکان در گروه اول قرار دارند تا روز دوشنبه برای تعیین سه تیم راه یافته به مرحله نهایی به مصاف هم بروند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، در هفته سوم رقابت های گروه اول، دانشگاه آزاد هوگو پوشانس به مصاف تکواندوکاران باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان می رود. فرمانیه با شهرداری ورامین مبارزه می کند; مجموعه فرهنگی ورزشی جوانه نیز با برابری مواجه است.

دانشگاه آزاد در هفته چهارم به مصاف فرمانیه می رود و شهرداری ورامین به مصاف مجموعه فرهنگی ورزشی جوانه می رود. باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان این هفته به استراحت می پردازد.

فرمانیه در اولین دیدار هفته پنجم و پایانی با مجموعه فرهنگی ورزشی جوانه مبارزه می کند. باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان به مصاف شهرداری ورامین می رود. دانشگاه آزاد نیز در این هفته با قرعه استراحت مواجه است.

در پایان هفته دوم رقابت های گروه اول مس سونگون ورزکان با 6 امتیاز (8 تفاضل) صدرنشین شد. دانشگاه آزاد با 6 امتیاز (تفاوت 6) در جایگاه دوم جدول قرار گرفت و شهرداری ورامین بدون امتیاز در رده سوم قرار دارد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید