لیگ برتر تکواندو صعود شهرداری ورامین به صدر جدول


ساعت: 19:26
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909577

رقابت های لیگ برتر تکواندو امروز سه شنبه 26 آبان ماه با برگزاری 10 دیدار از هفته های سوم و چهارم در محل فدراسیون تکواندو پیگیری شد و در پایان شهرداری ورامین با 2 برد مهم در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفته سوم و چهارم بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) یادواره شهید مدافع حرم عبدالله اسکندری؛ این مسابقات روز سه شنبه 26 آبان ماه با حضور 12 تیم به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

در این مسابقات تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، یزدان، مناطق مرکزی نفت، باشگاه زاگرس جنوبی، شهرداری ورامین، باشگاه فرهنگی ورزشی مس سنگون، ورزگان، باشگاه تقاضا، شرکت پالایش نفت آبادان، پاز، فرمانیه، سولدوز آذربایجان غربی، لوازم خانگی همدیگر مقابل باشگاه فرهنگی ورزشی کن و صنعت مس کرمان قرار گرفتند.

در غیاب مس سونگون ورزقان که به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات جهانی حضور نداشت، این شاگردان پیام خانلرخانی بودند که 2 بار مقابل نفت خیر جنوب و لوازم خانگی با امتیازهای یکسان 7 بر یک پیروز شدند. و مجموع امتیازات خود را به 12 رساندند و به بالای جدول صعود کردند.

شهرداری ورامین در مهمترین دیدار خود به مصاف لوازم خانگی کن رفت و در یک بازی برتر با نتیجه 7 بر یک نفر دوم فصل قبل را شکست داد. علی اصغر علی مرادیان، محمدحسن پلنگ افکن، عرفان صغری، امیرسینا بختیاری، امیررضا صادقیان، سینا بهرامی و حسین سیاه منصوری برندگان شهرداری ورامین بودند و امیرمحمد اسدی تنها برد را برای کالای خانگی کن به خود اختصاص داد.

شاگردان عبدالرشیدی در تیم مس کرمان در تنها بازی خود با نتیجه 8 بر صفر یزدان را شکست دادند و با 9 امتیاز و 20 اختلاف رتبه دوم جدول را قطعی کردند. دانشگاه آزاد این هفته عملکرد بهتری نسبت به هفته اول داشت و با کسب دو برد مشابه 5 بر 3 مقابل تقاضا و پاس، جایگاه خود را در جدول ارتقا داد و به جمع مدعیان اضافه شد.

تیم های آبادان و دانشگاه آزاد نفت با 9 امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول قرار دارند.

تیم خوب و جوان زاگرس جنوبی ابتدا در یک بازی مساوی و تماشایی در آخرین ثانیه ها تساوی را به شکست تبدیل کرد و با نتیجه 5 بر 3 مقابل کن لوازم خانگی شکست خورد و سپس با نتیجه 6 بر 2 مقابل فرمانیه به برتری رسید.

نکات مهم هفته سوم به شرح زیر است:
بهترین مربی: پیام خانلرخانی (شهرداری ورامین)
بهترین بازیکن: امیرسینا بختیاری (شهرداری ورامین)
بهترین ناظر: محمدرضا مولوی فر (سولدوز آذربایجان غربی)
بهترین داور: مجید مولایی (سمنان) – محمد عزیزی (البرز)

برترین های هفته چهارم به شرح زیر است:
بهترین مربی: رضا ایمان زاده (دانشگاه آزاد اسلامی)
بهترین بازیکن: مهدی عابدینی (پاس)
بهترین استاد راهنما: حسن میر (شهرداری ورامین)
بهترین داور: محمدعلی باج (ایلام) – هاشم آقایی (کام)

نتایج مسابقات در هفته سوم و چهارم به شرح زیر است:

هفته سوم
کراس یک – شهرداری ورامین 7
پالایش نفت آبادان 6 – فرمانیه 2
نفت منطقه مرکزی زاگرس جنوبی باشگاه 3 – لوازم خانگی کن 5
دانشگاه آزاد 5 – تقاضای 3
سولدوز آذربایجان غربی 6 – یزدان 2

هفته چهارم
مناطق مرکزی نفت، باشگاه زاگرس جنوبی 6 – فرمانیه 2
دانشگاه آزاد 5 – پاس 3
لوازم خانگی کن ۱ – شهرداری ورامین ۷
صنعت مس کرمان 8 – یزدان 2
سولدوز آذربایجان غربی 1 – باشگاه تقاضا 7

دیدگاهتان را بنویسید