لیگ برتر تکواندو ورامین – نبرد 6 امتیازی مس سونگون / ترکیب رقبای سنتی هفته ششم


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917073

لیگ برتر تکواندو فردا دوشنبه با برگزاری 12 دیدار در خانه تکواندو ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) فردا دوشنبه 30 آذرماه با برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم عبدالله اسکندری برگزار می شود. 12 دیدار از هفته ششم و هفتم به میزبانی خانه تکواندو برگزار می شود.

در این مسابقات تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، یزدان، نفت از مناطق مرکزی باشگاه زاگرس جنوبی، شهرداری ورامین، باشگاه فرهنگی ورزشی مس سنگون و ورزگان، باشگاه تقاضا، شرکت پالایش نفت آبادان، پاز، فرمانیه، سولدوز از آذربایجان غربی حضور داشتند. ، لوازم خانگی کن و باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان مقابل هم قرار می گیرند.

مهمترین دیدار لیدر این روزهای لیگ برتر شهرداری ورامین برابر مس سونگون ورزگان مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر برگزار می شود. دیداری که با توجه به حضور ملی پوشان زیاد در ترکیب دو تیم طرفداران زیادی را به خود جذب خواهد کرد. مس سونگون ورزگان با 12 امتیاز کمتر از مس کرمان در رده چهارم جدول قرار دارد و فلاحی راد سرمربی مسی به خوبی می داند که پیروزی و گرفتن 3 امتیاز این بازی چقدر برای شما مهم است که به جمع مدعیان بازگردید. از طرفی این بازی 6 امتیازی برای شهرداری است که در صورت پیروزی می تواند مسیر شاگردان خانلرخانی را برای رسیدن به سکوی اول لیگ هموارتر کند.

در دیگر دیدار مهم این هفته 2 تیم قدیمی دانشگاه آزاد اسلامی و لوازم خانگی کن با حضور ملی پوشان خود به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم دوم با 15 امتیاز از پالایشگاه نفت آبادان در هفته هفتم به مصاف سلدوز آذربایجان غربی خواهد رفت و مس کرمان با دانشگاه آزاد اسلامی دیدار خواهد کرد.

برنامه هفته های ششم و هفتم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

هفته ششم

دانشگاه آزاد اسلامی – لوازم خانگی

روغن مناطق مرکزی باشگاه زاگرس جنوبی – یزدان

شرکت پالایش نفت آبادان – باشگاه تقاضا

فرمانیه – پاس

باشگاه فرهنگی ورزشی مس سنگون ورزگان – شهرداری ورامین

باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان – سلدوز آذربایجان غربی

هفته هفتم

نفت مناطق مرکزی باشگاه زاگرس جنوبی – باشگاه تقاضا

فرمانیه – لوازم خانگی کن

دانشگاه آزاد اسلامی – باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان

باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان – پاس

شرکت پالایش نفت آبادان – سلدوز آذربایجان غربی

شهرداری ورامین – یزدان

دیدگاهتان را بنویسید