لیگ برتر تکواندو مس سونگون ورزقان تا هفته گذشته با اختلاف جزئی/ گل قهرمانی پیش بود


ساعت: 19:22
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837600

تیم تکواندو مس سونگون ورزقان در فاصله 6 بازی مانده به هفته اول تا سوم با اختلاف اندکی نسبت به تیم لوازم خانگی کن در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دیدارهای باقی مانده از هفته اول تا سوم مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات جام خلیج فارس تکواندو «جام تکواندو» صبح امروز به یاد شهید مدافع حرم محسن تکواندو برگزار شد. حاجی. ، دوشنبه 19 اردیبهشت با حضور 6 تیم در خانه تکواندو.

در مرحله اول این دوره از مسابقات 11 تیم در دو گروه به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های مس سونگون ورزکان، دانشگاه آزاد، شهرداری ورامین، لوازم خانگی خان خان، مس کرمان و پاس موفق به راهیابی به مرحله نهایی شدند.

در نهایت مس سونگون ورزکان پس از انجام 6 بازی از هفته اول تا سوم با 5 امتیاز از 3 بازی و اختلاف 6 امتیازی در جدول رده بندی قرار گرفت. لوازم خانگی کن با همین تعداد امتیاز و اختلاف مساوی به دلیل امتیازات فنی کمتر در جایگاه دوم قرار گرفت. دانشگاه آزاد با 5 امتیاز و تفاضل 4 به همراه کرمان کپر با 5 امتیاز و تفاضل 2 در رده سوم و چهارم ایستادند تا تکلیف قهرمانی از این دوره از مسابقات تا هفته آخر تمدید شود.

نتایج دیدارهای موکول شده هفته اول تا سوم مسابقات به شرح زیر است:

اولین هفته:
مس سونگون ورزکان 4 – دانشگاه آزاد 4
پاس 1 – لوازم خانگی 7

هفته دوم
پاساژ 2 – دانشگاه آزاد 6
مس کرمان 4 – لوازم خانگی کن 4

هفته سوم
مس سونگون ورزقان 4 – لوازم خانگی کن 4
شهرداری ورامین 4 – دانشگاه آزاد 4
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید