لیگ برتر تکواندو پالایش نفت آبادان فقط در اوج است


ساعت: 21:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917518

لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور با برگزاری 12 دیدار پیگیری شد و پالایش نفت آباد به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) با گرامیداشت شهید مدافع حرم عبدالله اسکندری امروز دوشنبه 30 آذرماه با برگزاری 12 دیدار از هفته های ششم و ششم هفتم به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

در روزی که با استقبال خوب حضار، مربیان و پیشکسوتان مواجه شد، بیژن موکانلو سرمربی تیم ملی پس از بازگشت از مسابقات جایزه بزرگ ریاض به سالن مسابقات آمد و در سالن حضور داشت که در نهایت در سالن حضور یافتیم. شاهد تقابل دیدنی تیم ملی در پیکارهای جذاب، درخشش جوانان و صعود آبادانی به بالای جدول بود.

نکته مهم هفته مدیریت پالایشگاه آبادان بود. مردان گودرزی که هفته به هفته پیشرفت کرده و نتایج خوبی کسب کرده بودند به جدول صعود کردند و این هفته دو بازی خود را مقابل سلدوز آذربایجان غربی و تقاضامند با اختلاف زیادی به پایان رساندند تا در صدر جدول قرار بگیرند. مس کرمان نیز پس از پیروزی مقابل سلدوز آذربایجان غربی در نبرد مقابل دانشگاه آزاد اسلامی محروم شد و 2 امتیاز مهم را از دست داد.

با این حال در مهمترین دیدار هفته ششم تیم های ورامین صدرنشین و مس سونگون ورزقان مدافع عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند. دیدار جذاب و دیدنی تیم های ملی که پایان شهرداری با وجود داشتن تمام ستاره هایش نتیجه 7-1 را به حریف خود هدیه داد. 3 امتیاز این بازی مسی را به رده دوم جدول رساند و باعث شد شهرداری ورامین 2 پله ای سقوط کند. برد حسین لطفی مقابل علی اصغرعلی مرادیان، شکست رضا کلهر که در وزن پنجم مقابل امیرمحمد بخشی مبارزه می کرد، پیروزی میرهاشیم حسینی مقابل امیرسینا بختیاری، شکست ابوالفضل عباسی مقابل عرفان نظامی و پیروزی متین. رضایی مقابل پاشا عطاردی از مهم ترین نتایج این دیدار است که جذاب و دیدنی بود.

در جدول رده بندی تا پایان بازی های هفته هفتم، پالایش نفت آبادان با 21 امتیاز صدرنشین است. مس سونگون ورزگان با 18 امتیاز و 30 امتیاز در رده دوم قرار دارد و شهرداری ورامین با همین تعداد امتیاز و 28 امتیاز در رده سوم قرار دارد. مس کرمان با 16، دانشگاه آزاد با 13، لوازم خانگی کن با 12، زاگرس جنوبی با 9، تقاضا، پاس و سلدوز با 6 امتیاز در رده های بعدی جدول قرار دارند.

برترین های هفته ششم به شرح زیر است:
بهترین مربی: حسن فلاحی راد (مس سونگون ورزگان)
بهترین بازیکن: سروش احمدی (مس سونگون ورزگان)
بهترین استاد راهنما: سلمان حاجه حسنی (مس کرمان)
بهترین داور: تاخی گودرزی (تهران) و احمد احالی (سمنان)

برترین های هفته هفتم به شرح زیر است:
بهترین مربی: رضا ایمان زاده (دانشگاه آزاد)
بهترین بازیکن: محمدصادق دقانی (مس کرمان)
بهترین استاد راهنما: بهروز بختیاری (پالایش نفت آبادان)
بهترین داور: رضا صفرخانیان (همدان) و ابوالفضل خدای (زنجان)

نتایج دیدارهای لیگ برتر به شرح زیر است:

هفته ششم
دانشگاه آزاد اسلامی 3 – لوازم خانگی کن 5
مناطق مرکزی نفت زاگرس جنوبی باشگاه 7 – یزدان 1
شرکت پالایش نفت آبادان 8 – باشگاه تقاضای سفر
سفارش 1 – عبور 7
باشگاه فرهنگی ورزشی مس سنگون ورزقان 7 – شهرداری ورامین یک
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان 7 – سلدوز آذربایجان غربی 1

هفته هفتم
نفت مناطق مرکزی باشگاه زاگرس جنوبی 5- باشگاه تقاضا 3
فرمانیه ۲ – لوازم خانگی کن ۶
دانشگاه آزاد اسلامی 4 – باشگاه فرهنگ و ورزش صنعت مس کرمان 4
باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان 8 – پاس صفر
شرکت پالایش نفت آبادان 7 – سلدوز آذربایجان غربی 1

دیدگاهتان را بنویسید