لیگ برتر فوتبال پرسپولیس به رده دوم بازگشت / شهر خودرو آزادانه وارد لیگ شد!


ساعت: 21:57
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842433

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و شهر هودرو با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و شهرهدرو در دیداری به تعویق افتاده برای هفته بیست و دوم و پیش از پایان بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 20 امشب یکشنبه 7 خرداد ماه در ورزشگاه آزاد به مصاف هم رفتند. تهران.

این دیدار سرانجام امروز در حالی برگزار شد که هفته گذشته به دلیل آلودگی شدید هوای تهران با بلاتکلیفی محض مواجه شد اما در نتیجه برنامه هفته آخر لیگ برتر از سوی سازمان لیگ فوتبال تغییر کرد، بنابراین وعده داده شد. سازمان جلسات دو هفته گذشته را همزمان نکند.

پرسپولیسی ها که برای حفظ رده دوم جدول و کسب عنوان نایب قهرمانی بعد از استقلال انگیزه مضاعف داشتند و نمی خواستند توپ را به سپاهان بدهند، فشار زیادی روی دروازه سید داود وارد کردند.

شاهرودی که به شدت نیاز به گرفتن هر 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه برای سقوط را داشت و با انگیزه های مختلف، پا بر روی چمن یکدست ورزشگاهی که فردا میزبان قهرمان فوتبال ایران و مراسم اهدای جام خواهد بود، گذاشت. ..

در نیمه اول قرمزها با اشتباه مدافعان و مدافعان حریف موفق شدند دروازه نماینده مشهد را باز کنند و با پیروزی به رختکن رفتند اما در نیمه دوم رمی.

شادی موهای خاکستری ماندگار نبود. چرا که پرسپولیس بلافاصله با یک گل سیامک نعمتی جبران شد تا مقابل حریف از قرمزها پیشی بگیرد. این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید و به این ترتیب شاههودرو رسما دومین تیم حذف شد.


پرسپولیس 2
گل ها: علی نعمتی – 24، سیامک نعمتی – 60


شهرخودرو یک
گل: محمدرضا ابراهیم زاده – 55

تیم پرسپولیس: حامد لک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضایان، علی شجاعی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی و مهدی عبدی.

ترکیب شهرهدرو: یوسف بهزادی، محمدابراهیم رضازاده، محمدحسین حیدری، محتبی بیژن، محمد محمدزاده، محسن ربیحه، مسعود زایرکاظمی، فردین خرگوشه، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید