لیگ برتر هندبال سپاهان در پایان هفته پنجم همچنان صدرنشین است


ساعت: 20:33
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908191

هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان ایران با تداوم برتری سپاهان اصفهان به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان ایران که با تجلیل از شهدای مدافع حرم شاهچراغ برگزار شد، در ادامه پیروزی های سپاهان اصفهان و شاملی کازرون پیگیری شد. رقابت این دو تیم در صدر جدول ادامه دارد.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان ایران موفق شد در خانه با نتیجه 38 بر 33 مقابل گتی پسند اصفهان به برتری برسد و به لطف تفاضل گل بهتر همچنان صدر جدول را حفظ کند.

نیروی زمینی شهید شمالی کازرون نیز با نتیجه 41 بر 34 مقابل هوانیروز اصفهان به برتری خارج از خانه رسید تا با سپاهان با 5 برد برابری کند اما به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

نتایج کامل دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان ایران به شرح زیر است:

پرواز 34 هوانیروز اصفهان – نیروی زمینی 41 شهید شمالی کازرون

نخلستان دشتستان 38 – نفت و گاز گچساران 34

زاگرس اسلام آباد غرب 29 – سپاهان نوین اصفهان 28

گیتی پانساد اصفهان 33 – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان 38

صنعت مس کرمان 34 – ذغال سنگ طبس 26

خراسان پیکان 21 – رعد 22 دفاع البرز

هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان ایران امروز (پنجشنبه) با عنوان «یاد و خاطره شهدای حرم شاهچراغ» برگزار شد و خانواده بزرگ هندبال کشور یاد و خاطره شهدای این حمله تروریستی را در حرم حضرت احمد گرامی داشتند. ابن موسی آل – می گوییم (علیه السلام).

در پی حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه السلام، متاسفانه تعدادی از هموطنان عزیزمان به شهادت رسیدند، هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان ایران به همت خانواده بزرگ هندبال تجلیل شد. یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ.

دیدگاهتان را بنویسید