لیگ برتر کاراته وان باکو عسکری فینالیست شد/ مبارزه خاکسار برای برنز


ساعت: 21:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894575

در ادامه لیگ برتر کاراته وان باکو، یک نماینده ایران به فینال راه یافت و نماینده دیگر برای برنز مبارزه خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، بهمن اصغری نماینده کشورمان در رده 75 مردان با چهار پیروزی به فینال لیگ برتر کاراته وان باکو 2022 راه یافت تا روز یکشنبه برابر نورکنات به تاتامی برود تا مدال طلا را کسب کند. آژیکانو از قزاقستان
عسگری در مرحله گروهی توانست با نتیجه 8 بر صفر مقابل کارلوس بارگادوس از اسپانیا به برتری برسد و در دومین دیدار این گروه با نتیجه 4 بر 2 بایباریس زنگبر از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله حذفی شد.
نماینده وزن 75 مردان در مرحله حذفی با نتیجه یک بر صفر آندری زاپلیتنی از اوکراین را شکست داد و در دیدار نیمه نهایی نیز تایگو دوارته از پرتغال را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و دومین فینالیست کاراته ایران شد.

شانس کسب مدال برنز برای خاکسار
طراوت حکسار نماینده بانوان در رده 55 با راهیابی به دیدار رده بندی شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان خواهد کرد.
طراوت خاکسار نماینده بانوان کشورمان در رده های 55 با دو برد، یک تساوی و یک باخت به دیدار مقدماتی لیگ برتر کاراته وان باکو 2022 رفت تا شانس خود را امتحان کند و به مدال برنز مقابل توبا یکان از ترکیه دست یابد.
هاکسار در اولین بازی مرحله گروهی ایوانا کامنووا از بلغارستان را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و در بازی دوم با ورونیکا بوروسکان از اوکراین به تساوی بدون گل دست یافت. وی در سومین دیدار گروه ویولت لالو از ایتالیا را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد و راهی مرحله حذفی شد.
نماینده بانوان در رده های 55 در دیداری حذفی مقابل آنژلیکا اورولویا از اوکراین قرار گرفت و در حالی که یک بر صفر از حریف خود پیش افتاد، هانسوکو شد و ترولویا فینالیست شد. پس از فینالیست شدن رقیب اوکراینی، خاکسار نیز راهی دیدار رده بندی شد.
دور چهارم لیگ جهانی کاراته وان (برترین) سال 2022 به میزبانی باکو آذر بایجان از صبح امروز 20 شهریور آغاز و تا 13 شهریور 1401 ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید