لیگ برتر کاراته وان باکو خاکسار روز گذشته با شکست علیپور در دیدار رده بندی به مدال برنز دست یافت.


ساعت: 13:53
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895018

نماینده کاراته بانوان کشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی مرحله چهارم لیگ برتر کاراته وان به مدال برنز دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، روز پایانی چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان 2022 باکو صبح امروز (یکشنبه – 22 شهریور) با رده بندی و فینال کاتا و کومیته در باکو آذربایجان و نماینده طراوت خاکسار آغاز شد. کشورمان به مدال برنز دست یافت.

طراوت خاکسار در دیدار رده بندی بانوان زیر 55 سال به مصاف توبا یکان از ترکیه رفت و با نتیجه 2 بر صفر به مدال برنز این مرحله دست یافت.

نماینده بانوان کاراته ایران در مرحله گروهی با نتیجه ۵ بر صفر ایوانا کامنووا از بلغارستان را شکست داد و وارد دیدار رده بندی روز جمعه شد و در دومین دیدار مقابل ورونیکا بوروسکان از اوکراین به تساوی بدون گل رسید. هاکسار در سومین دیدار این گروه با نتیجه 4 بر 3 از سد ویولت لالو از ایتالیا گذشت و راهی مرحله حذفی شد.

خاکسار در دیدار حذفی مقابل آنجلیکا اورولویا از اوکراین در حالی که با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش بود به هانسوکو تبدیل شد اما با راهیابی کاراته کا اوکراینی به دیدار نهایی، اجازه حضور در دیدار رده بندی را پیدا کرد.

همچنین روزیتا علیپور در دیدار رده بندی وزن 61 کیلوگرم پس از شکست 3 بر صفر مقابل زهرا چجائی از مراکش از کسب مدال بازماند.

روزیتا علیپور روز گذشته در اولین دیدار مرحله گروهی مقابل الکساندرا شولوخوا از اوکراین با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد اما در ادامه با نتیجه 2 بر صفر از سد ریم خامیس آلمان گذشت و مقابل مایا سوزوکی از ژاپن به برتری رسید. در آخرین مسابقه خود برای رسیدن به مرحله حذفی و راهیابی به مرحله حذفی.

نماینده وزن 61 کیلوگرم کاراته کشورمان در اولین دیدار مرحله حذفی با نتیجه یک بر صفر جولیا آنجلوسی از ایتالیا را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل یوهانا نیلسون از سوئد با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. 1 و از صعود حذف شد. برای بازی فینال ترک شد.

در ادامه رقابت های امروز سارا بهمنیار و بهمن عسگری برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خود می روند و ذبیحولا پورشیب برای کسب مدال برنز تلاش می کند.

دیدگاهتان را بنویسید