لیگ قهرمانان آسیا رد درخواست ایران برای میزبانی 2022 / عربستان سعودی; مقصد باشگاه های غرب آسیا


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810475

تمامی دیدارهای مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا در عربستان سعودی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ، صبح امروز (سه شنبه – 2 اسفند 93) جلسه هماهنگی قوانین لیگ قهرمانان آسیا 2022 به صورت آنلاین با حضور مسئولان این مسابقات و نمایندگان باشگاه فولاد شادی سپاهان را برگزار کردند.

در این نشست اعلام شد که عربستان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان میزبان منطقه غرب آسیا انتخاب شده و پنج گروه غرب آسیا مسابقات خود را در این کشور به صورت متمرکز برگزار خواهند کرد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیش از این با ارسال نامه ای به موقع به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران خواستار میزبانی این مسابقات در ایران با میزبانی دو گروه در اصفهان، دو گروه در خوزستان و یک گروه در مشهد مقدس با محوریت فدراسیون، AFC پیگیری هایی را انجام داد که متاسفانه انجام نشد.

به گزارش تسنیم، دیدارهای گروهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 از 18 فروردین تا 7 اردیبهشت 1401 برگزار می شود که فولاد در گروه C با شباب الاهلی امارات، آحال از ترکمنستان و الاهل همگروه است. غرافه از قطر و سپاهان در گروه D به مصاف الدحیل قطر، پاختاکور ازبکستان و برنده بازی عربستان و الجیش خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید