مائوریسیو پوچتینو، داور مسابقه رئال مادرید را به تساوی کشاند

مائوریسیو پوچتینو، داور مسابقه رئال مادرید را به تساوی کشاند

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاریسن ژرمن پس از شکست 3-1 تیمش مقابل رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و گلزنی گفت: گل اول حریف مسیر بازی را کاملا تغییر داد. بازی یک ساعت جلوی رئال مادرید بودیم اما بعد جو ورزشگاه عوض شد. بعد از این گل اشتباه کردیم و نمی توانیم آن را کتمان کنیم. بدترین احساس این است که می دانیم بهترین تیم زمین هستیم، اما بازی را در 10 دقیقه باختیم.

پاری سن ژرمن سال هاست که برای قهرمانی در اروپا تلاش می کند. واقعا متاسفم که امسال هم نمی توانیم به این هدف برسیم اما فوتبال همین است که هست و می شود. چند هفته آینده برای ما سخت خواهد بود.

پوچتینو سپس از داور به خاطر نشناختن گل اول رئال مادرید انتقاد کرد. به گفته وی، درگیری بنزما با جانلوئیجی دوناروما، مدافع حریف که منجر به نشت توپ از مدافع ایتالیایی شد، اشتباه است. او گفت: «باورم نمی‌شود VAR اشتباه دوناروما را ندید و به داور نگفت که صحنه را بررسی کند. من واقعا نمی فهمم. اشتباه بنزما کاملا مشهود بود و از هر زاویه ای قابل مشاهده بود. صحبت در مورد این مسابقه غیرممکن است و نمی خواهید درباره اشتباه فاحش داور چیزی بگویید که پذیرش آن سخت است. باور نمی کنم در سال 2022 هم چنین اتفاقاتی در فوتبال بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید