ماجرای اختلاف استقلال و عارف گلمی

مشکلات مالی استقلال باعث شد اتفاقات زیادی برای این تیم بیفتد. پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان استقلال، این تیم را مجبور به تعطیلی تمرین امروز کرد تا در آستانه سال جدید، باشگاه پایتخت با بحران خاصی مواجه شود.

این در حالی است که به نظر می رسد عارف غلامی، مدافع استقلال بیش از هر بازیکنی شاکی است. این مدافع باتجربه در روزهای اخیر به دلیل اختلافات مالی با باشگاه استقلال در تمرینات شرکت نکرده است. او البته امروز به تمرین رفت اما با بقیه بازیکنان تمرین را متوقف کرد.

تفاوت مالی استقلال و بردگی مربوط به امروز و دیروز نیست. حدود دو ماه پیش که مدیران استقلال با گرفتن سپرده قرض الحسنه این باشگاه از بانک توانستند بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنند، گلامی از ناکام ماندن انتظارات مالی خود ناراحت شد و این موضوع را با باشگاه در میان گذاشت. این مدافع از فصل گذشته مبلغ زیادی بدهکار است که هنوز آن را دریافت نکرده است.

از طرفی مدیریت باشگاه استقلال با پرداخت بخشی از قرارداد امسال مدعی شده که درآمد گلامی به حدود 50 درصد افزایش یافته است اما این بازیکن چنین مشکلی را قبول نمی کند زیرا به باشگاه اعلام کرده که این پول برای اوست. از فصل قبل مطالبات دارد و باشگاه باید مبلغ دیگری را پرداخت کند.

گلمی پس از دیدار استقلال و ملوان در مصاحبه ای از مشکلات مالی گلایه کرد و حتی ساپینتو پس از دیدار با فولاد گفت که برخی از بازیکنانش مجبور به فروش خودروهای خود برای گذران زندگی خود شده اند.

در این شرایط عارف گلمی مزاحم ترین بازیکن استقلال شد. او می خواهد به خواسته هایش برسد که درست تلقی می شود. از سوی دیگر مدیریت باشگاه نیز برای رفع مشکلات این بازیکن باتجربه اقدامی نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید