بازوبند کاپیتانی یمن عارف گلمی

بازوبند کاپیتانی یمن عارف گلمی

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر با پیروزی سخت و دراماتیک مقابل تیم شهر هودرو موفق شد امتیازات خود را به عدد 60 برساند تا به برتری خود در لیگ برتر ادامه دهد.

در حالی که این دیدار برای آبی ها مساوی بود و بیم تساوی جدید برای این تیم وجود داشت، مجیدی در دقیقه 71 3 جابجایی همزمان انجام داد و با یک جابجایی دیگر در دقیقه 75 تمام دارایی های هجومی خود را روانه زمین کرد. باعث شد آبی ها در دقیقه 15 طوفانی روی دروازه شهرخودرو ایجاد کنند و در نهایت به هدف خود که باز کردن دروازه مشهدی ها و کسب 3 امتیاز بازی بود، دست پیدا کنند.

با خروج همزمان وریا گفوری و محمد دانشگر از زمین در دقیقه 71، عارف گلامی مدافع جوان آبی پوشان در 20 دقیقه پایانی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست تا این مدافع ملی پوش پنجم شود. بازیکنی که در این فصل بازوبند کاپیتانی استقلال را می بندد.

وریا گفوری سرمربی و کاپیتان اول استقلال است و سید حسین حسینی به عنوان کاپیتان با پیراهن آبی که در غیاب گفوری روبان را بر تن می کند. روزبه چشمی و محمد دانشگر دو بازیکنی بودند که پیش از این در غیاب گفوری و حسینی کاپیتانی استقلال با بازوبند برای دقایقی بازوبند کاپیتانی خود را بسته بودند.

دیدگاهتان را بنویسید