چشم ها: موفق باشید بازوبند کاپیتانی را می بندم/ مطهری: باید روند صعودی خود را حفظ کنیم/ موسوی: فعلا سکوت!

ساعت: 21:22
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780220

نظرات بازیکنان استقلال پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روزبه چسمی پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: به هواداران، کادر فنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه تبریک می گویم که توانستیم این سه امتیاز را کسب کنیم. خوشبختانه تاکنون در لیگ گلی نخورده ایم. این سه امتیاز مهم ابتدای فصل است و شرایط تیم به تدریج رو به بهبود است. اگر بتوانیم سه امتیاز بازی با فجر را بگیریم، می توانیم بعد از آن روی نقاط ضعف خود کار کنیم.

وی با بیان اینکه در پست هافبک دفاعی بازی می کند، اذعان داشت: بازی در هر پستی آسان نیست اما مشکلی ندارم. همه باید تلاش کنیم تا روند پیروزی را ادامه دهیم.

یک نگاه به آنچه که تیم هنوز در حال بازی است برای تماشاگران راحت نیست، گفت: آیا همه مسابقات را تماشا می کنید؟ کدام تیم تماشاگر بازی می کند؟ شما باید شرایط بازی را ببینید. در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم. در ابتدای فصل مخصوصا برای ما که چند بازی دوستانه داشتیم فقط این سه امتیاز مهم است. سعی می کنیم روز به روز بهتر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در استقلال پنالتی می زند یا خیر، گفت: وریا حضور دارد و پنالتی ها را خواهد زد. ما عادت بدی داریم که ضربه پنالتی را بعد از ضربه پنالتی عوض کنیم. پنالتی قبلی را او گل کرد اما داور به اشتباه تصمیم به تکرار گرفت.

یک چشم در مورد بستن روبان کاپیتان استقلال گفت: وریا و حسینی، اما اگر شد آن را هم می بندم.

حسین زاده: بدشانس بودم

امیرحسین حسین زاده هافبک تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: بازی سوم ما نیز با پیروزی به پایان رسید. مهم ترین چیز کسب سه امتیاز بود و به سومین پیروزی متوالی رسیدیم و از این بابت بسیار خوشحالیم.

وی افزود: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و تیم به تدریج هماهنگ می شود. ما فرصت هایی برای باخت داشتیم و من دو سه فرصت برای باخت داشتم. نمی دانم روند گلزنی من کی شروع می شود اما هنوز دیر نشده است. خدا را شکر روز به روز هماهنگ تر می شویم و تیم بهتر می شود و امروز همه چیز خوب بود.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا فشار بیشتری مقابل تماشاگران وجود خواهد داشت یا خیر، گفت: نمی دانم چه زمانی این اتفاق می افتد. چه تماشاگر باشد و چه نباشد سعی می کنم هر چه زودتر این مشکل را حل کنم و گل بزنم و پایم برای گلزنی باز شود. دوست داشتم این اتفاق بیفتد، اما کمی خوش شانس بودم.

موسوی: همدیگر را قضاوت نکنیم!

سیداحمد موسوی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز درباره جایگاهش در جمع آبی ها گفت: اجازه دهید ساکت باشم تا تیم کنار نرود. همه چیز درست خواهد شد و تکلیف من مشخص خواهد شد. در مورد اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد صحبت کنم؟! تنها هدف من این است که کمتر قضاوت کنم.

وی در خصوص عدم حضورش در لیست استقلال گفت: این تصمیم سرمربی است و باید جلو برویم تا ببینیم چه می شود. تنها چیزی که می گویم این است که اگر کمتر قضاوت کنیم همه چیز درست می شود.

مطهری: باید روند صعودی خود را حفظ کنیم

ارسلان مطهری پس از دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم زیرا آن سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود.

وی درباره نحوه پیش بینی آینده استقلال با این سه برد متوالی توضیح داد: باید روند صعودی خود را حفظ کنیم و به دو سه پیروزی اکتفا نکنیم. امسال لیگ سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم امتیازات قابل قبولی را کسب کنیم.

مهدی پور: شروع خوبی در لیگ داشتیم

مهدی مهدی پور پس از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: بازی خوبی بود، موقعیت های خوبی داشتیم و فرصتی به حریف ندادیم. خوشبختانه در روزی پیروز شدیم که توانستیم از موقعیت هایمان بهتر استفاده کنیم.

وی درباره سه برد متوالی استقلال گفت: 3 بازی و 3 امتیاز به معنای شروع خوب است. این 5 امتیاز را پشت سر گذاشتیم و حالا باید تمام تمرکزمان را روی دیدار فجر بگذاریم تا بتوانیم با 2 امتیاز برای استراحت در مسابقات قهرمانی آماده شویم.

هافبک استقلال در مورد از دست دادن پنالتی توسط وریا گفوری گفت: اجرای پنالتی بسیار سخت است. وریا چند سالی است که برای استقلال خوب تنبیه می کند اما در این یکی دو مسابقه یک مشکل کوچک وجود دارد که به نظر من چیز خاصی نیست.

مهدی پور با اشاره به نکته مثبت بازی های استقلال خاطرنشان کرد: لحظه مثبت تیم همدل بچه ها و کادر فنی است. خوب بازی می کنیم و خوب دفاع می کنیم. سه بازی است که گل نزدیم و این بهترین امتیاز مثبت تیم ما در لیگ است.

مشاهری: مشکلات مالی من شخصی بود

رشید مظاهری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: خدا را شکر در این دیدار پیروز شدیم و سه امتیاز را کسب کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او و سیدحسین حسینی پشت دروازه آبی ها ایستاده اند یا خیر، گفت: فکر نمی کنم سیستم چرخشی در تیم اجرا شود و نظر فرهاد مجیدی مهم است. امیدوارم استقلال موفق شود و اگر مجیدی خوب پیدا کند بازی خواهم کرد. او سرمربی تیم است و احترامش واجب است. اگر خوب باشد بازی خواهم کرد. اگر خوب نباشد به بقیه بازیکنان انرژی مثبت می دهم.

دروازه بان استقلال با بیان اینکه قبلا از مشکلات مالی خودش گلایه کرده است، توضیح داد: منظورم مشکلات مالی شخصی ام بود نه باشگاه. من نتوانستم شرایطی را که روی کارم تأثیر گذاشته بود تحمل کنم و دارم آن را تدوین می کنم. خدا را شکر در این شرایط مخالف آهن بد نبودم و به استقلال کمک کردم. امیدوارم بتوانم در آینده به تیمم کمک کنم.

مظاهری با اشاره به اینکه گفته می شد طلبکارش در تمرین استقلال حضور داشته است، خاطرنشان کرد: این موضوع آنقدر معتبر است که طلبکار در تمرین حضور نداشت. اگر این اتفاق بیفتد، متوجه خواهید شد.

وی در پاسخ به تمجید علیرضا رضایی سرمربی استقلال و حضور سه دروازه بان هم سطح می تواند به هر سه ضربه بزند، گفت: اتفاقاتی در فوتبال می افتد و باید با آن کنار بیاییم. امیدوارم به موقع نظر مجیدی را جلب کنم. در نهایت این به او بستگی دارد که تصمیم نهایی را بگیرد.

رساوند: به هماهنگی نسبی رسیده ایم

آرش رضاوند پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته اول لیگ دسته یک گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. تیم ما موقعیت های خوبی داشت و می توانست گل های بیشتری بزند.

وی افزود: بازی به بازی پیش می رویم و امیدواریم در هر بازی بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و در نهایت آنچه خدا می خواهد همین باشد.

وی با اشاره به اینکه استقلال بازیکنان زیادی در خط هافبک دارد، گفت: بله، بازیکنان زیادی داریم. تیم ما خوب کار می کند و به هماهنگی نسبی رسیده ایم. این اولین امتیازات برای فصل بسیار مهم است زیرا گرفتن امتیاز از تیم ها در نیم فصل دوم سخت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید