می توانستیم کره را ببریم / بازوبند کاپیتانی تیم ملی رویای کودکی من بود

زمان: 20:58
منتشر شده در: 1400/07/20
کد خبر: 1775676

هافبک تیم ملی فوتبال ایران می گوید امتیاز کسب شده مقابل کره جنوبی ارزشمند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی فوتبال ایران امروز (سه شنبه) در چهارمین دیدار خود از آخرین دور مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مقابل کره جنوبی با نتیجه یک بر یک متوقف شد. علیرضا جهانبخش ، کاپیتان تیم ملی در نشست خبری پس از این مسابقه گفت: قبل از مسابقه می دانستیم که بازی سختی در انتظار ما است. برای این چند روز در ایران خود را برای بازی با کره آماده کردیم. از ابتدای بازی می خواستیم با تمام توان مقابل کره ، رقیب سنتی خود بازی کنیم. در دیدارهای قبلی ما در خانه مقابل کره خوب بازی کردیم. در نیمه اول کره ای ها از فاصله بین هافبک ها و مهاجمان استفاده کردند اما به تدریج این مشکل را حل کردیم و در نیمه دوم ظاهر بهتری داشتیم. به نظر ما ، با توجه به شانس هایی که داشتیم ، می توانستیم بازی را ببریم ، اما در راه رسیدن به جام جهانی ، این نیز لحظه مهمی است.

وی افزود: “راه طولانی در پیش داریم.” ما سعی می کنیم در دیدارهای بعدی بهتر بازی کنیم و امتیاز بیشتری کسب کنیم تا به جام جهانی برسیم.

کاپیتان تیم ملی به خاطر درخشش در مقدماتی جام جهانی و تاثیر حضورش در فاینورد بر تیم ملی گفت: خدا را شکر که به تیم ملی کمک کردم. من همیشه گفته ام که پوشیدن پیراهن تیم ملی و بازوبند کاپیتانی افتخار بزرگی است و رویای کودکی است. حضور حاج صفی و انصاری فرد به عنوان کاپیتان اول و دوم صمیمانه است. این مسئولیت بزرگی است که من باید هدایت بازیکنان را بر عهده بگیرم. این تلاش بازیکنان است و من مفتخرم که در جمع آنها هستم. ترکیب بازیکنان باتجربه و جوان نسل خوبی را برای تیم ملی ایجاد می کند و به ما در صعود به جام جهانی کمک می کند. کمک کادر فنی ما را در این مسیر یاری کرد. انشاءالله در این مسیر م beثر خواهم بود و عملکرد بهتری خواهم داشت ، هم به عنوان راهنما و هم به صورت شخصی. امیدوارم مردم ایران را خوشحال کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید