ماجرای امیر تتلو به کجا رسید؟

ماجرای امیر تتلو به کجا رسید؟

پرونده امیرحسین مکسودلو معروف به تتلو که بیش از دو هفته است به ایران منتقل شده است در دادسرای امنیت عمومی و امنیت تهران در حال رسیدگی است.

تتلو سال ها در ترکیه زندگی می کرد و در سال هایی که در آنجا بود جنجال های زیادی به پا کرد. وی پس از دستگیری توسط پلیس ترکیه در صبح روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه از طریق مرز بازرگان به ماموران امنیتی ایران تحویل و به بازداشتگاه منتقل شد.

در حالی که تتلو همچنان در بازداشت به سر می برد، پرونده وی به اتهام اشاعه و ترویج فساد و فحشا در دادسرای امنیت در حال رسیدگی است. و این در حالی است که شاکیان خصوصی هنوز برای طرح شکایت خود به دادسرا مراجعه نکرده اند. زیرا بسیاری از آنها در خارج از کشور زندگی می کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که دو نفر از متهمان تتلو از خانواده دو دختر ایرانی هستند که با تشویق و تحریک تتلو در ترکیه خودکشی کردند اما متهم با رد اتهام تشویق دختران به خودکشی گفت تصمیم به خودکشی گرفته اند. مواد مخدر مصرف کرد به زندگی خود پایان داد.

رسیدگی به این پرونده جنجالی و رسیدگی به اتهامات این خواننده محبوب ادامه دارد و در صورتی که تتلو به فساد مالی در جهان متهم شود، پرونده وی به دادگاه انقلاب ارسال می شود، در غیر این صورت دادگاه کیفری صلاحیت رسیدگی و صدور حکم را خواهد داشت. در این مورد.