ماجرای سحر قریشی و تتلو کجا رفت؟

سفر سحر قریشی به ترکیه که همزمان با فیلمبرداری سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در ترکیه انجام شد، با شایعاتی همراه بود که برخی از آنها به واقعیت تبدیل شد و برخی دیگر جای سوال داشت.

ماجرای سحر قریشی و تتلو کجا رفت؟

از یک طرف ترانه ای که تتلو با عنوان «انتظار» منتشر کرد و در آن از نام «سحر» استفاده کرد، از طرف دیگر باعث شد تا انواع شایعات و شایعات دست به دست هم در فضای مجازی و مخاطبان ژنرال و خاص فرصت هایی برای قضاوت ایجاد می کند.

در همین حال محمدحسین فرحبخش تهیه کننده و کارگردان با سابقه سینمای ایران در گفت وگویی گفت: سحر قریشی به بهانه ازدواج از ایران خارج شده و قصد مهاجرت ندارد در حالی که به او هشدار داده بودیم که درگیر حاشیه هایش نشود.

او مهمان برنامه «سینما معیار» رادیو گفتگو بود که در بخشی از گفت و گوی خود درباره مهاجرت سحر قریشی نیز صحبت کرد. فرحبخش گفت: سحر قریشی دو سه ماه پیش به من گفت که می خواهد ازدواج کند و من به او گفتم این کار را نکن اما این یک اعتقاد و سلیقه شخصی است و به او ربط دارد و تا جایی که من می دانم. الان فقط برای ازدواج و بدون مهاجرت ایران را ترک کرده است.

او کشورش را دوست دارد و به ایران برمی گردد، اما خدا می داند آنجا چه خواهد شد! به او گفتم کشور، نظام و اعتقاداتش را فراموش نکن و برگرد».

وقتی تتلو لینک یوتیوب سحر قریشی را در یوتیوب خود رد کرد و به حاج حجوم گفت که او را دنبال کند، بسیاری از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی متوجه شدند که چه فکری می کنند، اما با ویدیویی از سحر قریشی که در ویلا دیده می شود، شبیه محل سکونت تتلو در ترکیه بود. . برای بسیاری، این به این شبهه پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید