ماجرای بازیکن غیرقانونی پرسپولیس به کجا رسید؟

ماجرای بازیکن غیرقانونی پرسپولیس به کجا رسید؟

برخی از کارکنان فعلی باشگاه استقلال مدعی هستند تمام نتایج پرسپولیس پس از بازگشت مهدی طارمی از ترکیه و شکایت ریزه اسپور باید 3 بر صفر باشد.

در همین رابطه با عبدالصمد ابراهیمی وکیل سابق مهدی طارمی تماس گرفتیم. ابراهیمی در این خصوص گفت: پرونده مهدی طارمی با گلزن گابنی گل گهر سیرجان متفاوت است. شواهدی مبنی بر ملی پوش بودن مهاجم گابنی و یا ایمیل های ارسالی از سوی فدراسیون فوتبال کشورش جعل شده است در حالی که مهدی طارمی هیچ نامه، سند و مدرکی را جعل نکرده است. مهدی طارمی بدون حضور در این تیم ترکیه ای ریزه اسپور را ترک کرد و به ایران بازگشت. طارمی بلافاصله پس از بازگشت با پرسپولیس قرارداد رسمی امضا کرد و قراردادش ثبت شد و کارت بازی اش از سوی سازمان لیگ صادر شد. با تمام این تفاسیر با توجه به شکایت باشگاه ترکیه ای، فدراسیون جهانی فوتبال مهدی طارمی را به مدت 4 ماه محروم و 2 پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس را بست. باشگاه پرسپولیس هم با جریمه مواجه شد اما جعل نشد و فیفا تصمیم لازم را صادر کرد.

ابراهیمی ادامه داد: دوستان می توانند توضیح دهند که مهدی طارمی دقیقا چه جعل کرده است؟ ایمیل بازی های ملی یا ITC یا نامه دیگری که همه ما درباره آن نمی دانیم؟ این گفته غیر منطقی است و به نظر می رسد فرافکنی برای فشار بر باشگاه پرسپولیس باشد. حتی ممکن است باشگاه پرسپولیس با استناد به این قوانین قوی قانونی و تصمیم فیفا، علیه کسانی که باشگاه را متهم می کنند، برخورد قانونی کند.

دیدگاهتان را بنویسید