ماجرای بازگشت ستاره جنجالی بلوز

ماجرای بازگشت ستاره جنجالی بلوز

روملو لوکاکو که درست یک روز قبل از شروع سال جدید در مصاحبه اخیرش با اسکای اسپورت ایتالیا جنجال به پا کرد و در آن از موقعیت خود در چلسی ابراز نارضایتی کرد، می تواند به فوتبال ایتالیا بازگردد و دوباره پیراهن اینتر خود را بپوشد. پایین. مهاجم بلژیکی در بخشی دیگر از این مصاحبه اعلام کرد که نمی خواهد اینتر را ترک کند و از مدیران این باشگاه ایتالیایی خواست تا قراردادش را تمدید کنند اما آنها علاقه ای به این موضوع نداشتند و به همین دلیل تصمیم گرفت به چلسی بپیوندد. او همچنین احتمال بازگشت به اینتر را رد نکرد.

توماس توهل، سرمربی آبی های لندن در مصاحبه ای جنجالی با مهاجم بلژیکی خود در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردا شب (یکشنبه) با لیورپول در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس گفت: ما با لوکاکو علنا ​​و پشت درهای بسته صحبت خواهیم کرد. . (با دیدن این مصاحبه) تعجب می کنم چون رومولوس را ناراضی نمی بینم. ما از این مصاحبه با لوکاکو خوشمان نمی آید زیرا این مصاحبه سر و صدایی ایجاد می کند که به آن نیازی نداریم و برای ما مفید نیست.

با این حال روزنامه ایتالیایی «کویره دلو اسپورت» اعلام کرد که لوکاکوی 28 ساله ممکن است به اینتر بازگردد. بر اساس این گزارش؛ اینتر توان مالی برای بازخرید مهاجم بلژیکی را نخواهد داشت. بنابراین ممکن است او سعی کند روملو را به صورت قرضی به خدمت بگیرد، اما خرید نهایی او در اختیار باشگاه ایتالیایی قرار نخواهد گرفت.

از سوی دیگر، هواداران متعصب اینتر که فراموش نکرده اند چگونه روملو لوکاکو تابستان گذشته اینتر را ترک کرد، پس از مصاحبه اخیر این بازیکن، بنری را در مقابل ورزشگاه سن سیرو نصب کردند و ابراز علاقه به بازگشت به باشگاه کردند: مهم نیست که چه کسی فرار کند. باران، مهم این است که چه کسی در طوفان خواهد ماند. “خداحافظ رومولوس!”

مهاجم سابق منچستریونایتد در تابستان 2019 به چلسی پیوست و در دو فصل حضورش در این تیم، با زدن 64 گل در 95 بازی، به نراتزوری ها کمک کرد تا پس از 11 سال قهرمان سری آ ایتالیا شوند. اما مهاجم بلژیکی پس از قهرمانی تاریخی اینتر و جدایی آنتونیو کونته از نراتزوری جدا شد و با قراردادی 5 ساله به ارزش 115 میلیون یورو به چلسی بازگشت.

لوکاکو که در این فصل بازی های خود را به دلیل مصدومیت از دست داد، تاکنون 18 بازی برای چلسی انجام داده و 7 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز برای هم تیمی های خود به ثبت رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید