استقلال به معنای تسلیم شدن نیست. ترفند بلوز برای جذب یک ستاره جدید

استقلال به معنای تسلیم شدن نیست.  ترفند بلوز برای جذب یک ستاره جدید

با وجود خرید محمد محبی از تیم سانتا کلارا، او به دنبال اضافه کردن یک بازیکن دیگر به ترکیب خود است و آن کسی نیست جز مهدی کایدی.

سرمربی استقلال فیلم بازی های مهدی کایدی را دیده و بر آوردن او به باشگاه تاکید کرده است. مهدی کایدی هم اکنون در تهران به سر می برد اما حضور او در باشگاه استقلال و عقد قرارداد با آبی پوشان منوط به موافقت باشگاه شباب با این بازیکن است.

فصل گذشته باشگاه الاهلی برای جذب مهدی کایدی 50 میلیارد تومان به حساب باشگاه استقلال واریز کرد و حالا مشخص نیست باشگاه شباب الاهلی برای آزادی مهدی کایدی چنین پولی را از آبی ها طلب خواهد کرد یا خیر.

دو روایت از قرارداد مهدی کایدی وجود دارد. برخی می گویند قرارداد او 5 ساله است و برخی دیگر 3 ساله. در هر دو صورت مهدی کایدی برای جدایی از امارات باید رضایت باشگاهش را بگیرد. بحث حضور مهدی قائدی در تیم های اتحاد کلبا و الوصل نیز مطرح شده است اما هنوز اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.

اما شاید استقلال از ترفند جذب محمد محبی برای مهدی کایدی استفاده کند. آوردن مهدی قیدی به عنوان بازیکن قرضی. شاید این ترفند کارساز باشد و در روزهای آینده حضور این بازیکن در جمع آبی پوشان قطعی شود.

دیدگاهتان را بنویسید