این استقلال راهی برای تسلیم شدن نیست

این استقلال راهی برای تسلیم شدن نیست

سید مهدی رحمتی با انتقاد از برنامه اعلام شده برای هفته های هفتم و هشتم لیگ برتر گفت: متأسفانه برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر به گونه ای ادامه دارد که به نفع برخی تیم ها است و من وظیفه دارم در اینجا از باشگاه و تیمم محافظت کنم. فوتبال ایران 2 سال است که بدون هیچ مشکل اساسی کار می کند اما دوباره همه چیز به هم ریخته است.

وی افزود: دو سال پیش بازی پدیده و پیکان در تهران در شرایط بارش شدید باران برگزار شد. شدت بارندگی به حدی بود که داور در دقیقه 15 اعلام کرد بازی نمی تواند ادامه پیدا کند. در این شرایط آقای سهیل مهدی قبل از بازی اصرار داشت که بازی برگزار شود اما داور بازی را به نصف اعلام کرد. اگر یادتان باشد فردای آن روز بازی از دقیقه 16 برگزار شد.”

سرمربی آلومینیوم اراک یادآور شد: سال گذشته سازمان لیگ اصرار داشت که ابتدا مسابقات معوقه برگزار شود و سپس سایر مسابقات برگزار شود اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده که آقای کی روش هنوز وارد ایران نشده است. ظاهراً همه برنامه ها دوباره به هم می ریزند و همه نژادها دچار مشکل خواهند شد.»

رحمتی گفت: به نظر می رسد برنامه های سرمربی جدید تیم ملی بهترین بهانه را برای رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فراهم کرده است و از این پس باید شاهد باشیم که هر کاری دلشان بخواهد با نام انجام می دهند. من روز گذشته با آقا مهدی صحبت کردم و گفتم چرا بازی معوقه اول انجام نمی شود که او پاسخ داد اینطور نیست که اول بازی های لغو شده یا به تعویق افتاده باشد. از او پرسیدم که سال گذشته چگونه این اتفاق افتاد و او پاسخ داد: “ما رسیدگی می کنیم.”

وی ادامه داد: «آیا باشگاه آلومینیوم اراک مطالبات غیرمنطقی دارد؟» همه اتفاقات دیدار ملوان و فولاد در دیدار ما با ملوان تاثیر مستقیم دارد، اما این دیدار به دلایل نامعلومی لغو شد و می خواهیم این دیدار را پیش از این برگزار کنیم. دیدار با ملوان آیا این یک درخواست نامناسب است؟ چند روز پیش آقای مهدی به من زنگ زد و گفت اگر تیم ملی فولاد حذف شود اولین بازی آن تیم با ملوان برگزار می شود و بعد بازی آلومینیوم و ملوان برگزار می شود اما با وجود اینکه بازیکنان فولاد حذف شدند، دیروز آقای مهدی گفت: برنامه آقای کی روش نمی گنجد.

رحمتی ادامه داد: نمی دانم چه برنامه ای نمی گنجد که باشگاه ها و سرمربیان از آن خبر ندارند، اما درخواست ما بی دلیل نیست. خواهش من از آقای تاج این است که اگر می‌خواهد فوتبال را درست کند، ابتدا باید وارد برنامه‌ریزی بازی و نوع دوندگی شود. فکر می کنم اولین جایی که باید اصلاح شود کمیته مسابقات است، زیرا باشگاه ها برای اجرای این طرح هزینه می کنند نه اینکه برای خودشان مشکل ایجاد کنند.»

سرمربی آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: طبق آیین نامه زمانی که یک مسابقه لغو می شود باید سریعاً برگزار شود یا تصمیم گیری شود اما به نظر می رسد آقای سهیل مهدی همه قوانین را به نفع خود تغییر می دهد. با این شرایط اعتراض رسمی خود را در خصوص این برنامه ریزی به صورت کتبی به فدراسیون فوتبال ارسال خواهیم کرد و امیدواریم آقای تاج این موضوع را جدی بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید