ماجرای جنجالی قتل بازیگر زن معروف/تصویر

ماجرای جنجالی قتل بازیگر زن معروف/تصویر

الک بالدوین، بازیگر و کارگردان، دستیار کارگردان و ناظر تجهیزات فیلم «زانگر» را مسئول مرگ هالینا هاچینز، فیلمبردار فیلم در حین فیلمبرداری سال گذشته در نیومکزیکو دانست.

بالدوین که خانواده هاچینز از وی شکایت کرده بود، در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد که با وجود اینکه او با اسلحه در دست و کارگردان فیلم هاچینز را به ضرب گلوله کشته است، مسئولیتی در قتل این فیلمبردار جوان در اکتبر 2021 ندارد. از فیلم «جوئل او سوزا را نیز زخمی کرد.

او در مصاحبه با CNN با اشاره به هانا گوتیرز-رید، کارگردان تجهیزات و سلاح های فیلم «زنگر» گفت که او بود که یک گلوله واقعی را در اسلحه گذاشت و کارش نگاه کردن به مهمات بود. آموزش و گلوله های ساختگی در اسلحه و نباید گلوله واقعی در کیت وجود داشت.

بالدوین با اشاره به اینکه روزی نمی گذرد که به مرگ هاچینز فکر نکند، انگشت خود را به سمت دستیار کارگردان دیوید هالز گرفت، زیرا او بود که اسلحه را به بالدوین داد و آن را یک تفنگ ساچمه ای اعلام کرد.

این بازیگر و تهیه کننده آمریکایی ادامه داد: نمی خواهم اینجا بنشینم و بگویم می خواهم به زندان بروند یا زندگی شان را جهنم کنند، بلکه می خواهم همه بدانند که این دو نفر مسئول این اتفاق هستند.

هالینا هاچینز، فیلمبردار 42 ساله، در 21 اکتبر سال گذشته در سر صحنه فیلم Rust هنگامی که توسط الک بالدوین بازیگر اصلی تیراندازی شد به شدت مجروح شد، اگرچه بالدوین بعداً ادعا کرد که او ماشه را نکشیده است.

هاچینز در جریان این حادثه با هواپیما به بیمارستان منتقل شد، اما در نهایت جان باخت و جوئل سوزا کارگردان نیز از ناحیه کتف آسیب دید.

دیدگاهتان را بنویسید