ماجرای جنجالی بازیکن معروف و خواننده ترکیه ای

ایکاردی به محض ورود به ترکیه سعی کرد وارد قلب هواداران گالاتاسرای شود و با خواندن یک آهنگ ترکی و به اشتراک گذاری آن در فضای مجازی به سرعت در دل هواداران جای گرفت و کلیپ ها در فضای مجازی پخش شد. او آهنگی از یک خواننده به نام سیمگه را در اینستاگرامش منتشر کرد تا این آهنگ تبدیل به آهنگی محبوب برای هواداران گالاتاسرای شود. این موسیقی به قدری در بین هواداران گالاتاسرای محبوب شد که هر بار پس از گلزنی ایکاردی، این آهنگ از روی بلندگوهای استادیوم نف پخش می شد.

پس از علاقه زیاد ایکاردی به این موسیقی، شایعات زیادی در مورد ستاره آرژانتینی و این خواننده ترکیه ای منتشر شد و حتی اطلاعاتی در مورد رابطه این دو نفر در رسانه های ترکیه منتشر شد.

سیمگه شریک ایکاردی در جشن قهرمانی گالاتاسرای است

یکشنبه گذشته و در شب قهرمانی گالاتاسرای، مائورو ایکاردی وقتی می خواست وارد زمین شود و در جشن قهرمانی تیمش شرکت کند، سورپرایز بزرگی برای هوادارانش داشت. او با سیمگه و دو فرزندش وارد عرصه شد تا همه را شوکه کند. اگرچه هر دوی آنها شایعات این رابطه را تکذیب می کنند، اما صمیمیت آنها در جشن قهرمانی گالاتاسرای و غیبت واندا نارا از تیم ایکاردی دوباره بازار شایعات را داغ کرده است.

ماجرای جنجالی بازیکن معروف و خواننده ترکیه ای

ماجرای جنجالی بازیکن معروف و خواننده ترکیه ای

دیدگاهتان را بنویسید