ماجرای درگیری امید آلیشیا با پرسپولیسی ها

ماجرای درگیری امید آلیشیا با پرسپولیسی ها

امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس در جریان دیدار این تیم مقابل پیکان از زمین بازی اخراج شد و به همین دلیل این بازیکن از محوطه ورزشگاه آزادی به تماشای بازی تیمش مقابل پیکان نشست.

طی یکی دو روز گذشته عکس‌هایی از امید عالیشاه منتشر شد که به سمت صندلی می‌رفت تا روی سکوهای ورزشگاه آزادی بنشیند و با مردی که برخی رسانه‌ها او را از هواداران پرسپولیس معرفی می‌کردند، صحبت می‌کرد، اما آنچه مشخص شد واقعیت داشت. وجود ندارد

امید علیچاه درباره این اتفاق و عکس‌هایی که روی آن منتشر شده است، اعلام کرد که با یکی از هواداران پرسپولیس درگیر شده است: ‌ این سوالات صحت ندارد. اولاً آقایی که من با او صحبت کردم طرفدار پرسپولیس نبود. هیچ وقت به خودم اجازه نمی دهم با هواداران پرسپولیس بحث کنم و روزی هم به خودم اجازه نمی دهم. هرگز جرات حمایت از هواداران پرسپولیس را ندارم.

وی افزود: موضوع دیگری که لازم است به آن اشاره کنم این است که من بحثی نداشتم و فقط با این فرد صحبت کردم، اما متاسفانه این موضوع را زیاد کردند و حاشیه سازی کردند. باید بگویم هیچ مشکلی وجود نداشت و بعد از صحبت با این مرد بدون مشکل روی سکو نشستم و بازی پرسپولیس را تماشا کردم.

دیدگاهتان را بنویسید