پرسپولیس دلیل تنش روی سکوها و درون زمین بود/حقای و آلیشیا مادام العمر محروم شدند


ساعت: 21:23
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840440

نماینده فرهنگی باشگاه تراکتورسازی گفت: تنش هایی ایجاد شده و به این نتیجه رسیده ایم که پرسپولیسی ها عامل تنش روی سکوها و داخل زمین هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، محمد نصیری معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی گفت: نشان دهید که هواداران پرسپولیس جزو هواداران تراکتور هستند و عامل اصلی تنش در سکوها هستند.

نصیری تصریح کرد: بازیکنان داخل زمین پرسپولیس و هواداران تاثیرگذار آنها روی سکوها تنش ایجاد کرده اند و باید پاسخگوی رفتارشان باشند.

وی گفت: هواداران شوکه شده به سمت تراکتورسازان محبوبی چون اخباری و کیانی سنگ و بطری آب پرتاب کردند که بعید است از تراکتورها این اتفاق بیفتد.

معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی با اشاره به توهین های زننده امید عالیشاه و سعید آقایی به هواداران تراکتورسازی گفت: . انتظار ما از کمیسیون انضباطی، کمیسیون اخلاق و مقامات بالاتر این است که این گونه افرادی که به جامعه آسیب می رسانند را مادام العمر محروم کنند، نه به خاطر فضای ورزشگاه ها، بلکه به خاطر حفظ فرهنگ کشورمان.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بخش مسئولیت اجتماعی باشگاه به زودی راه اندازی می شود تا فرهنگ والای هوادارانمان را به مسئولان استانی و کشوری منعکس کند تا زمینه ای برای رویدادهایی مانند حضور هواداران رقیب در بین هواداران و خیلی چیزهای دیگر فراهم شود. در فضای واقعی و مجازی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید