ماجرای عکس ممنوعه هوتن شکیبا و جنجال پس از آن

این کاربران می گویند: نیمی از گل پر سر و صدا کریستیانو رونالدو را در رئال مادرید دیدیم زیرا او بعد از گلزنی پیراهن خود را درآورد و سانسورها به جای صحنه گل و شادی، جمعیت را به ما نشان دادند. حالا گوز و گوز بازیگران در سریال برهنه هستند، دیگر نیازی به سانسور نیست، فقط کریستیانو رونالدو برهنه بود!

ماجرای عکس ممنوعه هوتن شکیبا و جنجال پس از آن

کاربر دیگری نیز نوشت: هنوز فیلم ایرانی اکران نکردی، هوتن شکیبا پیراهنش را در آورد و دوش گرفت. بخدا این آقای شکیبا یه زمانی کرامت داشت نه فقط لذت!! بابا جذابیت بصری فیلم های خارجی فقط همین نیست بلکه پیش نیازهایی هم داره :/

معده: میشل مورونه از برهنه شدن هوتن شکیبا در فیلم ها خوشش نمی آید

نیلوفر با بازنشر این عکس نیز نوشت: هوتن شکیبا در نقش موکت :))))))

محمد: اما هوتن شکیبا، گل، کاریزما زیادی دارد

آرگو همچنین نوشت: فرشی با پرکردگی خوب را بیمار هوتن کراش می‌توان گفت

این را بهانه ای کردیم تا فعالیت های این روزهای او را مرور کنیم که همزمان لیسانسه ها از شبکه آی فیلم دوباره روی آنتن می رود و با سریال خانه رحیم کن جنبه جدیدی از توانایی های خود و صدای مهمان را به نمایش گذاشت که محبوبیت روزافزونی برای او به ارمغان آورد.

آزادم کن

ماجرای عکس ممنوعه هوتن شکیبا و جنجال پس از آن

تاکنون هشت قسمت از سریال رحیم کن روی پلتفرم فیلمو منتشر شده است. این سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی و هوتن شکیبا در نقش بهنام هاتف بازی می کند. به مرور زمان مخاطبان متوجه شدند که چرا خاتف زادگاهش (شهر سیاهرود) را ترک کرده و به تهران رفته است. کم کم مجموعه ای از اتفاقات پیش بینی نشده او را به سیاهرود کشاند و در همان زمان وجوه مختلفی از شخصیت هاتف برای مخاطبان آشکار شد. هاتف جوان، خوش تیپ و به ظاهر قوی است، اما وقتی به سیاهرود می آید، گذشته اش جلوی چشمانش می آید و ماهیت واقعی اش را آشکار می کند. هر چالشی با گذشته تلخی روبرو نیست. حالا بدون اینکه بخواهد به یک پرونده سیاسی کشیده می شود. همچنین در قسمت آخر به مارال (هادی زین العابدین) ابراز علاقه کرد. همونی که بچه نگهدار حاتم (محسن تنابنده به عنوان برادر بزرگتر حاتم) هست و دلشون عاشق هم هست. داستان و شخصیت جزئیات دیگری دارد اما همین اشاره برای درک وضعیت هاتف کافی است. هوتن شکیبا چنان چالش ها و احساسات درونی را جلوی دوربین نشان داد که انگار واقعا چنین تجربه ای در زندگی داشته است! این سطح از بازنمایی واقعیت توسط بازیگر شگفت انگیز است، با این حال مخاطب احساسات ظریف او را در گذشته و حال درک خواهد کرد.

ماجرای عکس ممنوعه هوتن شکیبا و جنجال پس از آن

اپیزود هشتم رحیم کن پر از سکانس های احساسی است که شکیبا با اشتیاق و دقت فراوان در بازی خود بازتاب داده و ستاره این قسمت شده است. از ترس از رویارویی با این گروه سیاسی گرفته تا نحوه ابراز احساسات عاشقانه اش نسبت به مارال و همچنین صحنه ای که کارگر معدن خانوادگی روی میز می زند تا خود را مدافع ناموس برادرش در برابر نامردی های همیشگی اش نشان دهد. انتشار فرصتی عالی برای کشیبا است تا دوباره قدرت خود را نشان دهد و باید منتظر ادامه درخشش او در قسمت های بعدی باشیم. این اتفاقی است که با توجه به پیچیدگی داستان قابل پیش بینی است.

مهمانی – جشن

ماجرای عکس ممنوعه هوتن شکیبا و جنجال پس از آن

سال گذشته پخش برنامه مهمانی ایرج طهماسب از تریبون نماوا به یک اتفاق ویژه تبدیل شد و هم اکنون سری دوم آن به صورت همزمان از شبکه نماوا و فیلمو پخش می شود. در میان شخصیت های محبوب، کودک با صدای هوتن شکیبا جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است و حرف های او به زبان می آید. او که پیش از این با طهماسب به عنوان صداپیشگی دیبی و خونه باغلی در سریال کلاه قرمزی همکاری می کرد، همکاری لذت بخشی دیگری را در این مهمانی تجربه کرد. شکیبا صداپیشه خوبی هم هست که با وجود موفقیتش در سایه محبوبیت شخصیت متفاوت کودک می ماند. این بازیگر نشان داد که بر صدا تسلط کامل دارد و می تواند شخصیت های عروسکی را با جزئیات منحصر به فرد شخصیت پردازی کند.

لیسانس ها

ماجرای عکس ممنوعه هوتن شکیبا و جنجال پس از آن

سال 1374 «لیسانسه» برای اولین بار از شبکه سه پخش شد و خیلی زود تبدیل به سریالی پرمخاطب شد. بخشی از این محبوبیت حاصل شخصیت حبیب با بازی هوتن شکیبا است. جوانی ساده دل، تخیلی و دوست داشتنی که وقتی با هر دختری روبرو می شود، خواهان ازدواج است! لیسانسه ها اولین برخورد جدی تماشاگران با شکیبا بود و او کارستان را به کارگردانی سروش صحت ساخت. برای درک اهمیت سریال و کار شکیبا، بازپخش آن را از شبکه آی فیلم تماشا کنید.

هوتن شکیبا تئاتر را رها می کند و پس از درخشش در این عرصه مورد توجه سینماگران قرار می گیرد. به عنوان یک طبقه حساس اما اوج او با سریال لیسانسه آغاز شد و فیلم «شبی که ماه تمام شد» بخش جدیدی از قدرت او را در سال 1376 آشکار کرد و تغییر تدریجی شخصیت عبدالحمید ریگی را به خوبی نشان داد و برای آن سیمرغ بلورین دریافت کرد. . عامه پسند، ابلق، تیتی و نشست خصوصی از دیگر فیلم های هوتن شکیبا هستند که هر کدام رنگ دیگری به کارنامه او بخشیده اند.

نطر شما چی هست؟ نظرات خود را در مورد این هنرمند در قالب کامنت با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید