ماجرای قول یحیی به ستاره جنجالی

ماجرای قول یحیی به ستاره جنجالی

چند وقت پیش نوشتیم که عیسی آل کثیر به یحیی گل محمدی قول داده که تنها جای آزاد لیست پرسپولیس به او اختصاص یابد.

عیسی آل کثیر چندی پیش پیشنهاد خوب تراکتورسازی را رد کرد و با اجازه یحیی گل محمدی در تمرینات شرکت کرد. گل محمدی با این شرط موافقت کرد که آل کثیر در تمرینات حاضر شود و به طور کامل در اختیار کادر پزشکی پرسپولیس و پپه لوسادا، بدنساز این تیم باشد. او با مصدومیت شدید و طولانی مدتی مواجه شده است و باید ابتدا آمادگی خود را به کادرفنی و پزشک ثابت کند تا جای خالی تیم بزرگسالان پرسپولیس را پر کند.

گل محمدی اما پیش از دیدار با تراکتورسازی در مواجهه با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت عیسی الکتیر و حضور بدون مجوز این بازیکن در تمرین پرسپولیس گفت: به نظر من عیسی یکی از اعضای تیم ماست. درست است که او با ما قرارداد ندارد اما با توجه به اتفاقاتی که در این تیم برایش رخ داد، شخصا مدیون او هستم و تا جایی که بتوانم به او کمک خواهم کرد و این روزها او به شدت تمرین می کند. او این روند را تا نیم فصل ادامه خواهد داد و انشالله بعد از نیم فصل در مورد قرارداد صحبت خواهیم کرد.»

بد نیست یادآوری کنیم؛ پس از موافقت نشدن با درخواست کادر فنی برای انجام به موقع عمل، مهاجم مصدوم فوتبال ایران در فصل جاری از لیست این تیم خارج شد تا با پنج ماه تاخیر به انجام آن ختم شود. پس از دوران نقاهت به آل کثیر اجازه تمرین در زمین چمن داده شد تا از یحیی گل محمدی بخواهد با این تیم تمرین کند. سرمربی پرسپولیس نیز برای ارتقای روحیه مهاجم فصل گذشته خود با این موضوع موافقت کرد. البته پرسپولیس در حال حاضر 4 مهاجم دارد. یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته، مهدی عبدی و حامد پاکدل که با اضافه شدن عیسی آل کثیر تعداد آنها در نیم فصل به عدد 5 می رسد.

گویا یحیی گل محمدی هنوز فراموش نکرده است که دو سال پیش عیسی آل کثیر با انگشت شکسته برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و نقش ویژه ای در فینالیست شدن آن تیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید