ماموریت ویژه فتح الله زاده; آیا این ستاره با استقلال قرارداد جدیدی می بندد؟

ماموریت ویژه فتح الله زاده;  آیا این ستاره با استقلال قرارداد جدیدی می بندد؟

آرتور کوین یاماگا بازیکن 26 ساله فرانسوی تیم استقلال که در آخرین بازی استقلال مقابل تراکتور موفق شد دو ضربه پنالتی به ثمر برساند و سند صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی را امضا کند، هم اکنون بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. از سوی مدیریت باشگاه استقلال

این بازیکن استقلال با چندین بازی فصل گذشته با زدن 10 گل در لیگ برتر بهترین بازیکن استقلال و جزو موثرترین بازیکنان قهرمانی شاگردان فرهاد مجیدی بود. بسیاری دلیل به ثمر رسیدن این 10 گل توسط یمگا را حضور او در محوطه دروازه حریف و در یک سوم جلویی تیم استقلال می دانند. بازیکنی که به گفته ساپینتو تا دو دیدار اخیر مقابل تراکتورسازی (در لیگ و حذفی) در این فصل همیشه در پست دفاع راست در ترکیب استقلال به میدان رفته است.

اما بارزترین و مهم ترین چیزی که این روزها مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته، انتشار گزارشی در خصوص مدت کوتاه باقی مانده به قرارداد کوین یامگاست است. این بازیکن که از ابتدای فصل قبل به استقلال پیوسته تا 18 تیر 1402 با این باشگاه قرارداد دارد و پس از آن بازیکن آزاد محسوب می شود.

به گزارش باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده در سفر به امارات از همکاران خود در بخش نقل و انتقالات باشگاه استقلال خواسته است با توجه به شرایط فعلی استقلال و بسته بودن پنجره این باشگاه برای کم کردن جذب مجموعه او در پایان فصل. با مدیر برنامه های یامگا باید در مورد تمدید قرارداد این بازیکن صحبت کند. حتی شنیده می شود که در صورت عدم رعایت آن شرایط، ظرف چند روز آخر هفته یا اوایل هفته آینده با مدیر برنامه های آن بازیکن ملاقات یا مذاکره ای ترتیب می دهند تا به هر حال مقدمات تمدید قرارداد این بازیکن فراهم شود. با استقلال برای یک فصل یا بیشتر

لازم به ذکر است؛ به گزارش سایت ترانسفر مارکت، قیمت این بازیکن در حال حاضر 850 هزار یورو تعیین شده است و بدون شک با ادامه رشد این بازیکن تا پایان فصل، ممکن است این قیمت تا ژوئن 2023 (تابستان پیش رو) بیش از پیش افزایش یابد. بازیکنی که گفته می شود برخی از تیم های حاشیه خلیج فارس او را می خواهند.

لازم به ذکر است؛ پس از سیدحسین حسینی، کوین یاماگا بیشترین دقایق را در ترکیب آبی پوشان پس از سیدحسین حسینی دارد. همچنین با زدن چهار گل در لیگ برتر و دو گل در جام حذفی یکی از موثرترین بازیکنان استقلال در این فصل برای ساپینتو محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید