متین ستوده کیست؟ | روز جدید

متین ستوده کیست؟  |  روز جدید

متین ستوده تحصیلات خود را در رشته مدیریت بازرگانی ادامه می دهد و همچنین در کلاس های بازیگری امین تارک شرکت می کند. او تا به امروز در سریال های مختلفی از جمله سریال های سه دونگ، میکائیل و .. بازی کرده است تا با بیوگرافی متین ستوده بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی متین ستوده

رویداد۲۴ متین ستوده در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد. او بازیگر سینما و تلویزیون است. او در حال حاضر دانشجوی بازنشسته مدیریت بازرگانی است. متین برای اولین بار با حمایت پدرش وارد دنیای بازیگری شد و در 31 سالگی با حضور در سریال لیسانسه به شهرت رسید. او 176 سانتی متر قد دارد و یکی از قد بلندترین بازیگران زن ایرانی به حساب می آید. متین ستوده کیست؟

متین ستوده متولد تهران و از خانواده ای خرم آبادی الاصل و از ایل لر است. او خود را فردی شیطون، پرمشغله و آماده پاسخگویی معرفی می کند.

پدرش سید حسین ستوده کارمند بازنشسته سازمان صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته است. متین یک برادر بزرگتر به نام مانی و یک خواهر بزرگتر به نام مریم دارد.

اولین نقش متین ستوده در 7 سالگی

متین ستوده کیست؟

متین ستوده برای اولین بار در سال ۱۳۷۱ و در سن ۷ سالگی به واسطه پدرش در سریال «بازنشستگی» جلوی دوربین رفت. سپس در سال ۱۳۷۴ در سریال این خانه دور نیست نیز ظاهر شد.

پس از این دو تجربه، به دلیل عقب ماندگی تحصیلی، پدرش با او مخالفت کرد تا بازیگری را دنبال کند.

خودش می گوید که بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی وارد کارگاه بازیگری امین طرح شد، اما چون نسلش بازنشسته شده است، دیگر پدر نیست.

ادامه بازیگری حرفه ای توسط متین ستوده

در سال 1387 زمانی که متین ستوده 24 ساله بود با سریال «عملیات 125» به تلویزیون بازگشت. سپس در سال 1393 با فیلم «خانه ای دیگر» وارد عرصه سینما شد.

او با حضور در سریال یاداوری در سال 1392 در کنار امیر آقایی و فرهاد کاهمیان به شهرت رسید. این سریال برای او به عنوان نقطه عطفی در زندگی هنری اش به یادگار مانده است.

شهرت متین قابل ستایش است

متین ستوده کیست؟

به گزارش رویداد۲۴، متین ستوده در سال ۱۳۹۴ در سن ۳۱ سالگی با بازی در سریال لیسانسه به کارگردانی سروش صحت، هوتن شکیبا و امیر کاظمی به شهرت رسید.

این سریال تا فصل دوم و سوم خود با عنوان «لیسانسه ها» با استقبال عمومی ادامه یافت.

روابط عاشقانه متین ستوده

«یک نفر صمیمانه مرا دوست داشت، اما من قدر احساسات او را ندانستم و با او تند صحبت کردم، بعد که برگشتم مرا نپذیرفتند، جایم پر بود و دیر آمدم.

از همان ابتدا از خدا خواستم که اگر برایم خوب است، اجازه دهد برایم اتفاقی بیفتد.

خدا همیشه از من خواسته است، الان هم فکر می کنم خدا با من است و مراقب من است، اگر کمک خدا نبود هرگز تا این حد نمی آمدم.»

حمایت متین ستوده از گلشیفته فراهانی

متین ستوده آزاده نامداری را بهترین دوست خود می داند، گلشیفته روح را نیز نابغه می داند زیرا استاد پیانو است و به چندین زبان جهانی تسلط دارد.

او می گوید: گلشیفته فراهانی با کارگردان هایی کار کرده که 99 درصد بازیگران ایرانی حتی آن کارگردان ها را از نزدیک ندیده اند.

ازدواج متین ستودنی استمتین ستوده کیست؟

متین ستود در 20 خرداد 1400 در سن 36 سالگی ازدواج خود را با علی زندی اعلام کرد.

علی زندی یکی از بازیگران کمتر شناخته شده آن زمان بود، اما اکنون صاحب رستورانی به نام «تهران پاریس» است.

سبک های بحث برانگیز متین مورد تحسین قرار گرفته است

متین ستوده کیست؟

خانم ستوده در مهرماه ۱۳۹۷ به دلیل پوشش و آرایش جنجالی خود در اکران فیلم دلقک به دادسرای ارشاد تهران احضار شد.

خودش فکر می کرد که پوششش فقط زینت است اما در نهایت مجبور شد در شبکه های اجتماعی توضیحاتی بدهد و متنی عذرخواهی از خانواده شهدا بنویسد.

واکنش متین ستوده به پست الهام حمیدی

متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دیدم برخی از همکاران عزیز در فضای مجازی درباره توهین هایی که در کامنت ها به شخصیت ها می شود صحبت کردند.

راستش من خیلی ناراحت شدم، شاید به این دلیل که سال گذشته در همین موقع، بسیاری از آنها سر کار می رفتند و زندگی شان رو به جلو می رفت، اما خیلی های دیگر حتی فکر رفتن به سر کار را هم نمی کردند. چون در معرض توهین و توهین و قضاوت قرار داشتند. “

گالری تصاویر متین ستوده را در زیر ببینید