آنچه متین ستوده درباره پست/عکس جنجالی الهام حمیدی گفت

آنچه متین ستوده درباره پست/عکس جنجالی الهام حمیدی گفت

متین ستوده در اینستاگرام خود نوشت: «راستش خیلی ناراحت شدم، شاید به این دلیل که سال گذشته در همین موقع خیلی ها سر کار می رفتند و زندگی شان در خط بود، اما خیلی های دیگر حتی نمی توانستند به سر کار رفتن فکر کنند. آنها مورد توهین، دشنام و قضاوت قرار گرفتند.

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران بازیگر صحنه، سینما و تلویزیون اهل ایران است. او یک دانشجوی بازنشسته مدیریت بازرگانی است و از آثار بازیگری او می توان به حضور در سریال The Bachelors و Sir Delbaran اشاره کرد.
پدرش «سید حسین ستوده» کارمند بازنشسته سد و سیما و مادرش معلم بازنشسته است. او یک برادر بزرگ به نام «مانی» و یک خواهر بزرگتر به نام «مریم» دارد.

او اهل خرم آباده و از طایفه لر است و می گوید بر خلاف نامش بسیار شیطنت و شلوغ و آماده پاسخگویی است.

او اولین بار در سال ۱۳۷۱ در سن ۷ سالگی به واسطه پدرش در سریال بازنشستگی جلوی دوربین رفت سپس در سال ۱۳۷۴ در سریال این خانه دور نیست ظاهر شد.

پس از این دو تجربه، پدرش به دلیل عقب ماندگی تحصیلی با ادامه فعالیت مخالفت کرد

خودش می گوید بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه وارد کارگاه بازیگری امین طراحی شد اما دیگر پدر نیست، چون هم نسلش بازنشسته شده است.

جلوی دوربین حرفه ای

در سال 1387 که 24 ساله شد با سریال «عملیات 125» به تلویزیون بازگشت و در سال 1393 با فیلم «خانه ای دیگر» وارد سینما شد.

او با سریال یاداوری در سال 1392 در کنار امیر آقایی و فرهاد کاهمیان به شهرت رسید که از آن به عنوان نقطه عطفی در زندگی هنری خود یاد می کند.