محمود کلهر مشکل را برای تیم یحیی فاش کرد

محمود کلهر مشکل را برای تیم یحیی فاش کرد

محمود کلهر با بیان اینکه پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و دوم لیگ برتر برگزار شد، اظهار کرد: پرسپولیس به خصوص در نیمه اول بازی بسیار خوبی انجام داد و از نقاط ضعف نفت مسجد سلیمان به خوبی استفاده کرد. او همچنین دو گل مشابه به ثمر رساند. رضا اسدی اگرچه در این مدت انتقادات زیادی را به همراه داشت اما او هم وقار خود را نشان داد و با یک دبل در این دیدار خود را ثابت کرد. او نشان داده است که می تواند در آینده بهتر عمل کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس به این سه امتیاز نیاز مبرم داشت و به همین دلیل گل محمدی به جز مهدی عبدی همه مهاجمانش را در زمین نشاند. کار ترکیبی زیادی از پرسپولیس دیدیم و در جناحین خیلی خوب کار می کند. در سمت چپ و راست حملات زیادی روی دروازه نفت انجام شد و این تیم توانست در نیمه اول گل های بیشتری به ثمر برساند.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: مشکل بزرگ این تیم اشتباهات فردی و ناهماهنگی در قلب خط دفاعی است که دلیل اصلی آن تغییرات پی در پی در پست دفاع وسط است. اگر گل محمدی در این زمینه کمتر تغییر کند، هماهنگی ها بیشتر می شود. البته احمد گوهری با اینکه دومین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد، هنوز آن چیزی که باید باشد نیست. در جلسات آینده، ممکن است با تجربه و اعتماد به نفس بیشتر، وضعیت بهتر شود، اما انتظار می رود که بهتر عمل کند. امیدوارم در دربی شاهد این ناهماهنگی دروازه بان و مدافعان پرسپولیس نباشیم.

کلهر درباره دربی هفته آینده پایتخت توضیح داد: امیدوارم دو تیم با احتیاط کار نکنند تا این دیدار زیبا شود. تیمی که به برنامه های تاکتیکی و دستورات مربیان خود عمل کند و دور بماند، در دربی موفق تر خواهد بود. امیدوارم کادرفنی و بازیکنان دو تیم بیشتر روی کیفیت خود تمرکز کنند چرا که حواشی به فوتبال ما آسیب می زند و از کیفیت دربی می کاهد. در این صورت شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود. با توجه به رقابت دوشادوش دو تیم، هر تیمی که در دربی پیروز شد 80 درصد راه قهرمانی را طی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید