محور ارتباطی یاسوج – بابامیدان بازگشایی شد

ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796637

جاده یاسوج – بابامیدان صبح امروز با تلاش راهداری کهگیلویه و بویراحمد مسدود و بازگشایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز رئیس مرکز مدیریت راه های استان فارس گفت: بر اثر ریزش کابل فشار قوی برق، جاده یاسوج – بابامیدان در استان کهگیلویه و بویراحمد. صبح امروز مسدود شد

حمید احمدی افزود: این جاده به دلیل بارش شدید برف و پیشگیری از خطرات احتمالی مسدود شده بود که پس از تلاش دو ساعته بازگشایی شد.

گفتنی است بارش شدید برف برخی از محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد از جمله محور یاسوج – شیراز را مسدود کرد که با تلاش راهداران این محور بازگشایی شد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گفتگو با صبح زاگرس درباره آخرین وضعیت ترافیکی استان گفت: تمامی محورهای اصلی مواصلاتی استان باز است اما از 2200 راه روستایی حدود 200 راه روستایی مسدود است. تلاش برای بازگشایی 160 پرونده صورت گرفته است.

جانی پور با بیان اینکه جاده 40 روستا تا عصر بازگشایی می شود، گفت: در شهرستان های باشت، گچساران، کوگیلویه، بهمئی و چرام هیچ سد معبر وجود ندارد، اما بخش هایی از روستاهای عجم و رودریش و حدود 30 روستا در شهرستان بویراحمد مسدود است. دنا و مارگون با مشکل ترافیکی مواجه هستند.

وی افزود: در محورهای ارتباطی یاسوج – شیراز، یاسوج – اصفهان و یاسوج – بابامیدان مشکلی برای تردد وجود ندارد.

این مسئول با بیان اینکه در محور پاتاوه – دهدشت مشکلی برای تردد وجود ندارد، گفت: محور سرفاریاب – سادات – جوخانه بازگشایی شد اما با انجام عملیات مکرر جاده ای مسیر به طور کامل بازگشایی می شود.

خبرنگار: شیخ ممو
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید