جاده فارسان به دشتک، سومین راه ارتباطی چهارمحال و بختیاری به خوزستان، موانع بازگشایی این جاده باید برطرف شود.


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881528

نمایندگان اردل، فارسان کیار و کوهرنگ مطرح کردند؛

قدرت الله حمزه نگفت: یکی از ترددهای جمهوری اسلامی ایران جاده فارسان – دشتک است که باید با حضور پیمانکار و رفع سیمان و آرماتوربندی هر چه سریعتر راه اندازی و تکمیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز، یکی از این جاده های پرتردد جاده فارسان – دشتک است که سومین مسیر مواصلاتی چهارمحال و بختیاری در خوزستان است.

این معضل چند سالی است که دغدغه مسئولان استانی بوده و اقدامات زیادی برای رسیدگی به وضعیت این جاده و رفع مشکلات آن انجام شده است.

فارسان و دشتک در نقشه به طور مستقیم 15 کیلومتر از هم فاصله دارند، اما مسافران و ساکنان این شهرک ها به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن مسیر باید مسافت بیشتری را طی کنند تا به مقصد برسند. پروژه جاده دشتک – فارسان از سال 84 آغاز شده است.


نماینده حوزه انتخابیه اردل فارسان و کوهرنگ گفت: برای نظارت بر پروژه ها از تونل مشترک این دو شهرستان با حضور دو فرماندار فارسان و اردل بازدید کردیم.


حمزه گفت: خوشبختانه در سفر ریاست جمهوری برای این پروژه وام در نظر گرفته شد که امیدواریم این پروژه هر چه سریعتر و به نحو احسن به اتمام برسد.

وی ادامه داد: پیشرفت پروژه تونل خوب است اما مشکلاتی وجود دارد. مقرر شد مسئولان دو شهرستان به صورت کتبی پیمانکار را معرفی کنند تا با حضور پیمانکار کار آغاز شود تا زودتر نتیجه کار دیده شود و پروژه زودتر به بهره برداری برسد. “

حمزه خاطرنشان کرد: پروژه تونل و جاده یکی از پروژه های مکرر جمهوری اسلامی ایران است که امیدواریم با حضور پیمانکار و رفع سیمان و آرماتور، کار هر چه سریعتر آغاز شود و انشاالله تکمیل می شود.

نماینده مردم فارسان کیار و کوهرنگ در شورای اسلامی در سفر به فارسان از پروژه های نیمه تمام این شهر نیز بازدید کرد.

حمزه افزود: خوشبختانه تمامی پروژه های این شهرستان فعال است اما کار آنها به کندی در حال انجام است.

وی گفت: چهار خط فارسان کوهرنگ، تونل فارسان دشتک، سد غدیر، باباحیدر، چهار خط پردنجان جونقان، استخر جونقان، پمپاژ آب به سد الج، طرح توسعه کشتارگاه جونقان از مهمترین پروژه ها است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید