فارسان می تواند به قطب موسیقی بختیاری در کشور تبدیل شود


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856231

سیدعلی صالحی گفت: شهرستان فارسان با توجه به ظرفیت عظیمی که از نظر نوازندگان موسیقی بختیاری دارد به عنوان قطب موسیقی بختیاری می تواند پیام انقلاب را به زبان موسیقی تبیین کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید علی صالحی فرماندار فارسان در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز; وی گفت: شهرستان فارسان به دلیل ظرفیت عظیمی که از نظر نوازندگان موسیقی بختیاری دارد به عنوان قطب موسیقی بختیاری می تواند پیام انقلاب را به زبان موسیقی تبیین کند.

وی افزود: هنرمندان خوب زیادی در شهرستان فارسان هستند که در رشته های مختلف هنری فعالیت می کنند و در کشور نیز شناخته شده هستند.

فرماندار شهرستان فارسان گفت: هنر موسیقی و تئاتر در شهرستان فارسان از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و این شهرستان ظرفیت برگزاری جشنواره های تئاتر و موسیقی منطقه ای و کشوری را دارد.

صالحی گفت: مقام معظم رهبری فرهنگ را اساس همه کارها می دانند و آن هم در حالی که متأسفانه ما با این موضوع به عنوان یک شعار برخورد می کنیم و باید با زبان هنر که بهترین وسیله برای تبیین است هر کاری که می شود انجام دهیم. فرهنگ. “

وی یادآور شد: بستر معضلات اجتماعی مشکل آفرینی که اکنون در جامعه رخ می دهد بیشتر به مسائل فرهنگی مربوط می شود و باید هر کاری که ممکن است با زبان هنر و کار فرهنگی در جامعه انجام دهیم.

فرماندار شهرستان فارسان افزود: توجه به کاربرد فرهنگی انواع کارهای عمرانی و… ما بسیار کم داریم و این منجر به مشکلات و ناهنجاری های متعدد در جامعه می شود که باید مورد توجه همه دستگاه ها و مراکز مختلف قرار گیرد.

صالحی توجه ایران فرهنگی به ایران اسلامی در چهار دهه انقلاب را دست کم گرفت و گفت: اکنون در جنگ با یک امپراتوری بزرگ بر سر مسائل فرهنگی و نفوذ در فرهنگ ایرانی اسلامی هستیم و باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا دشمن را از دست ندهد. نفوذ به ثروتمندان برای داشتن ایران اسلامی خودمان و معرفی فرهنگ های مختلف اقوام مختلف ایرانی به زبان هنر نسل جوان.

فرماندار فارسان افزود: شرایط استان ما در حوزه فرهنگ و هنر خاص تر است و باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم تا بستر مناسبی برای ارائه آثار هنرمندان به جامعه هدف ایجاد کنیم و در این زمینه فعال و موثر باشیم. مسائل فرهنگی و هنری تا هنر بتواند شغل ایجاد کند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید