مدل موی بازیگر زن فرهاد مجیدی / عکس

مدل موی بازیگر زن فرهاد مجیدی / عکس

این روزها جشنواره فیلم فجر در حال برگزاری است و فوتبالیست ها در حال تماشای فیلم «بیرو» هستند که بخشی از داستان زندگی علیرضا بیرانوند است. شنبه شب تعدادی از بازیکنان با علیرضا بیرانوند به تماشای این فیلم نشستند. با این حال «دفتر» تنها فیلم با مضمون فوتبالی نیست و در یکی از پرمخاطب ترین و موفق ترین فیلم های این دوره از جشنواره فیلم فجر رگه هایی از فوتبال به چشم می خورد.

صحبت از فیلم نشست خصوصی است که این روزها در جشنواره فیلم فجر با اقبال خاصی روبرو شد. بازیگر نقش اول زن در دیدار خصوصی با امید شمس که تا شنبه شب یکی از فیلم های شاخص جشنواره است، می گوید در نوجوانی عاشق فرهاد مجیدی شده و برای دیدن مجیدی از نزدیک موهایش را پسرانه کوتاه کرده است. و همیشه به تناسب اندام رفت. !!

پریناز ایزدیار نقش این شخصیت را بازی می کند و بازیگر مقابل آن هوتن شکیبا است. فیلمنامه این دیدار شخصی را امید شمس با همکاری علی سرهنگ و باچمن ارک نوشته و پریناز ایزدیار نقش زنی را بازی می کند که به عشق فرهاد مجیدی موهایش را پسرانه کوتاه می کند و به باشگاه می رود.

هوتن شکیبا که در این فیلم نقش همسرش را بازی می کند، فکر می کرد شوهرش به خاطر عشقش به فوتبال با یک تیم پسرانه به استادیوم می رود، اما پریناز ایزدیار در فیلم اعتراف کرد که به خاطر عشق به فرهاد مجیدی، لباس پسرانه پوشیده است. و به استادیوم رفت.

دیدگاهتان را بنویسید