مدیرعامل تپسی استعفا داد

میلاد منشی پور با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود استعفای خود را اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت تپسی در این بیانیه گفت:

امروز سفر من با تپسی به عنوان مدیرعامل به پایان رسید. پس از خرید سهام تپسی توسط گروه گلرنگ، چند بار در مورد راه پیش رو بحث کردیم و من علاقه مند بودم که تحول بزرگی برای تپسی ایجاد کنم. اما با وجود علاقه طرفین به تعریف مسیر مشترک، به دلیل اختلاف نظر در موضوعات کلیدی مانند چشم انداز توسعه، حوزه های توسعه و روش های آن و حاکمیت شرکتی به نتیجه نرسیدیم.

در ماه های آینده به عنوان عضوی از هیئت مدیره شرکت تپسی حضور خواهم داشت تا روند انتقال مسئولیت با دقت انجام شود. اما از دیدگاه من، آنچه موفقیت تپسی را تضمین می کند، حفظ فرهنگ سازمانی پویا و مبارز، حمایت از تیم و مدیران و توانمندسازی آنها برای اقدام، تثبیت کسب و کارهای دیجیتال گروه گلرنگ تحت هلدینگ تپسی و شناخت مدیریت متفاوت کسب و کار است. و کارهای دیجیتال در مقایسه با سایر صنایع. امیدوارم گروه گلرنگ در طراحی مسیر آینده این موارد را مد نظر قرار دهد تا شاهد توسعه تپسی و متعاقب آن توسعه بخشی از اقتصاد دیجیتال کشور باشیم.

در این سالها انگیزه و منبع انرژی من کار با تیمی منحصر به فرد بود که بدون آنها انجام این سفر 7 ساله ممکن نبود. من از تک تک اعضای تیم تپسی سپاسگزارم و همیشه دلتنگ آنها هستم و از آنها حمایت خواهم کرد.

در آینده اولویت و علاقه من همچنان توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور است و این مسیر را در ایران دنبال خواهم کرد. زیرا از دیدگاه من این یکی از مؤثرترین راه‌ها برای توانمندسازی مردم و توسعه ایران است.»