مدیرعامل پرسپولیس با اظهارات جنجالی خود سر و صدای زیادی به پا کرد: اینا فیکن!

مدیرعامل پرسپولیس با اظهارات جنجالی خود سر و صدای زیادی به پا کرد: اینا فیکن!

پرسپولیس مقابل الدحیل شکست تلخ و غیرمنتظره ای را متحمل شد. در روزی که هواداران پرسپولیس برای دیدن صعود تیم محبوبشان به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا ورزشگاه را پر کرده بودند، پرسپولیس با وجود اینکه با یک گل برتری داشت، در نهایت با نتیجه 2-1 شکست خورد تا با ناباوری از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. هواداران پرسپولیس که به شدت از عملکرد تیمشان عصبانی بودند علیه همه شعار سر دادند.

آنها هم خطاب به مدیرعامل تیم و هم یحیی گل محمدی شعار «حجول باش، رها کن» سر دادند و بازیکنان را بی غیرت خواندند. در این میان فقط بیرانوند با این شعارها محافظت شد و به شدت مورد تشویق قرار گرفت. نکته جالب ماجرا این بود که درویش در حالی که بعد از پایان بازی قصد خروج از ورزشگاه را داشت با خبرنگاران و البته هواداران خشمگین برخورد کرد. هوادارانی که انتقادات زیادی از مدیرعامل پرسپولیس و درویش داشتند، مشغول توضیح مسائل مختلف بودند.

وقتی خبرنگاری از درویش درباره شعار علیه او پرسید، مدیرعامل پرسپولیس واکنش عجیبی در این باره داشت. از درویش پرسیده شد که آیا به دلیل شعارهایی که در تریبون ها می خواهند او را ترک کنند به کار خود ادامه می دهد یا خیر که مدیر اجرایی قرمزها پاسخ عجیبی به این موضوع داد و مدعی شد که این شعارها مربوط به فضای مجازی است. این در حالی بود که همزمان و همزمان با واکنش عجیب درویش، هواداران خشمگین پرسپولیس در سکوهای ورزشگاه آزادی علیه او شعار دادند و خواستار اخراج او شدند.