مدیر برنامه طارمی از بازگشت کی روش خوشحال است

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و تیم پورتو پرتغال یکی از حریفان ادامه کار دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود. طارمی به همراه چند ملی پوش دیگر از جمله کریم انصاری فرد، احسان حاج صفی و علیرضا جهانبخش با انتشار پیام هایی از اسکوچیچ انتقاد کرد و نسبت به بازیکنان حامی این مربی کروات موضع گیری کرد.

طارمی در ادامه از برگزاری اردوی تیم ملی در قطر و شرایط برگزاری این اردو انتقاد کرد تا به نوعی وضعیت مدیریتی این تیم به رهبری اسکوچیچ را زیر سوال ببرد.

از دیگر اقدامات طارمی و ملی پوشان مقابل اسکوچیچ حمایت از مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بود. مردی که به صراحت گفته بود در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور به دنبال بازگرداندن کی روش خواهد بود و با این طرح حمایت بازیکنان طرفدار کی روش را به دست آورد.

طارمی و دوستانش با هماهنگی و هم زمان با مضمون حمایت از مهدی تاج و عدم دخالت سیاسیون در انتخابات فدراسیون پیامی صادر کردند تا همه راه را برای ترمیم کی روش بروند.

در نهایت با انتخاب تاج به عنوان سرپرست فدراسیون، اسکوچیچ از سمت خود برکنار شد و کارلوس کی روش به جای او انتخاب شد. هواداران طارمی و کی روش اگرچه رسما واکنشی به این انتقال نشان نداده اند اما البته از بازگشت سرمربی پرتغالی خوشحال و راضی هستند.

شاید اظهارات اخیر علیرضا نیکومنش مدیر برنامه طارمی گویای این رضایت باشد. نیکومنش در گفتگوی اخیر خود با روزنامه رکورد ضمن حمایت از طارمی پس از اخراج وی در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید به انتخاب کیروش در تیم ملی ایران نیز اشاره کرد که می تواند جایگاه تیم ملی ایران نیز باشد.

نیکومانز در پاسخ به سوالی درباره بازگشت کی روش به ایران گفت: این می تواند برای تیم خیلی خوب باشد زیرا کی روش فردی است که نسل فعلی بازیکنان ایران را عمیقا و برای مدت طولانی می شناسد.

دیدگاهتان را بنویسید