یک پرسپولیسی کی روش را خوشحال کرد

یک پرسپولیسی کی روش را خوشحال کرد

تیم ملی فوتبال کشورمان که برای برگزاری اردو و انجام دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال راهی اتریش شده است، در وین تمرین می کند. شنیده ها از اردوی تیم ملی نشان می دهد بازیکنان با روحیه زیادی کار می کنند و هر کدام انگیزه زیادی دارند تا کارلوس کی روش را نشان دهند و در نهایت یکی از مسافران جام جهانی باشند. گزارش اختصاصی از اردوی تیم ملی در اتریش را در ادامه می خوانید.

سرما ملی پوشان را غافلگیر کرد

اگرچه هنوز در فصل تابستان هستیم، اتریش آب و هوای سردی دارد. کمپ و هتل تیم ملی در منطقه ای سردسیر و کوهستانی قرار دارد و حتی گفته می شود قبل از ورود تیم ملی به اتریش در این منطقه برف باریده است. هوای این روزها در اتریش سرد و بسیار گرم است. این مشکل باعث تعجب ملی پوشان کشورمان شد که در این موقع از سال انتظار چنین هوایی را نداشتند. همچنین در حین تمرین بازیکنان به دلیل سردی هوا مجبور به پوشیدن لباس گرم هستند.

کی روش یک تجارت جدی است

با شناخت کارلوس کی روش می دانیم که او در کارش بسیار منظم است و با کسی شوخی نمی کند. اگرچه رفتار کیروش نسبت به دوره قبلی حضورش کمی بهتر شده است، اما او همچنان روی کارش جدی است. همچنین اخباری از اتریش به گوش می رسد، کارلوس تمرینات سخت و فشرده ای را برای بازیکنان در نظر گرفته است و برای تیم ملی بسیار سنگین است.

فدراسیون برای 3 ملیت ویزا می خواهد

هرچند چند روزی است که تیم ملی در اتریش به سر می برد اما ویزای امید نورافکن، رامین رضایان و احمد نورالهی هنوز برای سفر به اتریش صادر نشده است و این افراد با مشکل بزرگی مواجه شده اند. مدیران فدراسیون در تلاش هستند تا مشکل روادید این سه بازیکن هر چه زودتر حل شود و این افراد خیلی زود راهی اتریش خواهند شد.

جدال و تست داغ طارمی در اتریش

با توجه به اتفاقات اخیر و حضور کی روش در تیم ملی، خیلی ها فکر می کردند طارمی و آزمون با هم مشکل دارند، اما نه تنها شاهد تعامل گرم این دو ستاره مطرح بودیم، بلکه کارلوس کی روش حسابی را برعهده گرفت. سردار آزمون ارتباط بسیار خوبی با او داشت.

در مجموع جو تیم ملی نسبت به دوره اسکوچیچ کمی بهتر شده است و کی روش با هدایت رختکن تیم ملی سعی دارد بازیکنان را به اتحاد و همدلی کامل برساند.

پای امیری به توپ کی روش را خوشحال کرد

وحید امیری یکی از بازیکنان اصلی ایران در جام جهانی 2018 روسیه در اوایل فروردین 1401 در اردوی تیم ملی از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد و امیری در ابتدا سعی کرد با فیزیوتراپی در بازی های حساس پرسپولیس آرام بگیرد اما عملکرد او مقابل ذوب آچان. در هفته های اخیر مصدومیت او را تشدید کرد.

وحید امیری که در چند ماه اخیر با انجام تمرینات ویژه تلاش زیادی برای آماده شدن برای جام جهانی انجام داده، این روزها در شرایط خوبی به سر می برد، حتی آخرین اخبار پیرامون او حاکی از آن است که امیری پس از مداوا در اردوی ملی پوشان. این تیم پس از ماه ها شروع به بازی کرد وحید در تمرینات گروهی در اردوی اتریش حضور دارد و از آمادگی خوبی برخوردار است. کی روش که وحید را بسیار دوست دارد از توپ شدن امیری خوشحال می شود و از اینکه می تواند از این ستاره استفاده کند خوشحال است.

بیرانوند; بمب انرژی تیم ملی!

دروازه بان شماره یک تیم ملی اخلاق جالبی دارد و همیشه روحیه خود را بالا نگه می دارد. علیرضا را یکی از بمب های انرژی تیم ملی در اردوها می دانند و تقریبا همه فوتبالی ها عاشق شنیدن شیرینی صحبت های شیرین بیرانوند هستند. علیرضا که پس از بازگشت به پرسپولیس به اوج بازگشته، به نظر می رسد دروازه بان شماره یک تیم ملی در جام جهانی باشد. بیرانوند در تمرینات تیم ملی در اتریش با انگیزه کار می کند و مثل همیشه با شوخی هایش و انرژی ای که به تیم می دهد به نوعی روحیه تیم را بالا می برد.

دیدگاهتان را بنویسید